Hagr Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei! Jeg har et problem med avspilling av filmer i VLC. Det virker som om bildet hakker veldig. Altså ikke som i lav framerate, men nesten som vertikale linjer som oppdateres usynkront. Dette gjør selvfølgelig bildet veldig hakkete og slitsomt å se på. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg bruker VLC fordi dette er den eneste mediaspilleren jeg har fått til å gi lyd på S/PDIF i fem kanaler. Vær så snill. hjelp meg Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 trengs litt mer info her. Gjelder dette hvilken som helst film format? Prøv å oppdatere driver til skjermkort? Nyeste versjon av VLC player? Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Gjelder dette alle filmer, eller bare filmer i HD? Jeg har samme problemet med samtlige mediespillere som skal spille av filmer i høy oppløsning, meget irriterende. Som du sier, ikke lav framerate, men som om vertikale linjer oppdateres usynkront. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Dette gjelder alle filmer, alle filformater, alle bitrates osv. Jeg har nyeste skjermkort driver og nyeste VLC. Skjønner ikke hva problemet kan være Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva med enn annen, eldre versjon av VLC? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 prøvde med mange forskjellige eldre versjoner nå. ingen forskjell Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Har du prøvd å endre "output" module i VLC? edit: VLC forumet er vel stedet å gå. Her er det noen som har et lignende/samme problem. Endret 3. november 2007 av JAPCU Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 får ikke endret output module, men satt på Vsync i Catalyst Control Center og nå fubker det bra Takk for hjelpen Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Porblemet du har hatt kalles tearing. Skjermen får for mange bilder i forhold til hva den rekker å vise. Den kan defor i et skjermbilde vise info fra 2 eller flere framerates. Endret 4. november 2007 av sesteen Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 aah. skjønner.. Da ble jeg litt klokere, ja Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 får ikke endret output module, men satt på Vsync i Catalyst Control Center og nå fubker det bra Takk for hjelpen skulle akkurat si det. typisk tearing:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå