rLnd Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Har lett litt rundt på nettet etter tester eller erfaringer om denne skjermen. Men har ikke funnet en dritt. Spesifikasjonene ser egentlig greie ut og likner litt på Samsungen min sine, men er det noen som har erfaringer eller vet om noen tester av denne skjermen? Er det Fijutsu-Siemens som har produsert den eller er det noen andre som har laget den for de og de bare putter navnet sitt på den? Sånn som dell... Lenke til kommentar
oil Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Her finner du en test, på tysk... http://www.k-hardware.de/news.php?s=&news_...entsaction=show Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg får denne i morgen, så hvis du har tid til å vente til da så kan jeg poste inntrykket jeg får av den. edit: Spesifikasjonene på den er i hvertfall veldig gode. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Spesifikasjonene ser egentlig greie ut og likner litt på Samsungen min sine Ikke så rart. Samsungs PVA- og Fujitsus MVA-teknologi bygger på samme prinsippet og har de samme egenskaper. Er det Fijutsu-Siemens som har produsert den eller er det noen andre som har laget den for de og de bare putter navnet sitt på den? Sånn som dell... De lager den garantert selv. Fujitsu er en av de store produsentene av LCD-paneler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå