ThomaZ86 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei! Jeg har planer om å kjøpe meg Tony Hawk's Proving Ground til PS3 i morgen. Også lurer jeg på om det er noen her som har det, og litt hva dere syns om det !? og er det verd 599? Har lest grei kretikk om det men husker bare at Tony Hawk's Pro Skater 3 på ps2 var knall, hvordan er det i forholde til det? Og NEI jeg skal IKKE ha SKATE!! Mvh Thomas Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Sjekk ut omtalen inne på gametrailers.com, den er veldig god og lang. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Sjekk ut omtalen inne på gametrailers.com, den er veldig god og lang. Gametrailers.com THPG review Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) takk takk, det blir det Tony Hawk's Proving Ground på meg i morgen Endret 3. november 2007 av ThomaZ86 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nei fy! Kjøp heller SKATE. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Så veldig kult ut, skal nok i sammlingen min over tony hawk spill. =) Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tror nesten jeg må slå til på det. Har skate med føler det har mange mangler og jeg ble fort lei. At man ikke kan gå av brettet er helt tragisk. Skal du opp en liten kant så må du ta en usving for å hente fart (fps?). Jaja ska ikke starte en diskusjon. Tony Hawk er alltid artig å spille med venner. Veldig mange typer ting man kan gjøre, og nå som du kan velge karrieren selv tror jeg det blir en slager. Spørsmålet er jo om det er verd pengene siden det kommer så mange andre spill i november. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Seriøst, THPG, nei, jeg ville heller ha kjøpt begge eller Skate. TH spilla har sunket veldigt lavt i det siste, etter THUG ble spilla bare dårligere og dårligere... Menne, jeg er samler, så jeg kommer sikkert til og kjøpe det sener, men hade jeg vert deg ville jeg vertifall ha kjøpt Skate Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 i see, men har akkurat kjøpt meg Tony Hawk nå gleder meg + som en liten info så koster spille 449 på Ebgames i oslo på østbanehallen Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 alt jeg vet var at demoen skuffa meg skikkelig ihvertfall iforhold til skate, men alt i alt er det smak sak=) Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) De som vil ha en ny opplevelse velger Skate, mens de som vil ha den gode gamle oppskriften fra Tony Hawk velger Proving Ground. Endret 5. november 2007 av master_al Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå