Gå til innhold

Bør funksjonshemmede få en hjelpende hånd fra sexhjelpere?

Poll  

116 stemmer

1. 1. Funksjonshemmede har også rett til et fullverdig sexliv

• Enig
      71
    • Uenig
      33
    • Ingen formening
      12
  2. 2. Bør sexhjelp for funksjonshemmede unntas fra hallikparagrafen?

• Ja
      33
    • Nei
      36
    • Vet ikke
      17
  3. 3. Bør det offentlige helt eller delvis finansiere slik sexhjelp?

• Ja
      19
    • Nei
      53
    • Vet ikke
      14

Anbefalte innlegg

"Prosjektet drives i hovedsak av folk som selv er bevegelseshemmede"

Virker som et OK "mating"-opplegg mellom bevegelseshemmede dette her...

Men jeg er imot dette prosjektet av grunner allerede nevnt. Spesielt det Ankh sa, om at arbeidsledige kunne bli tvunget til å ha seg med handikappede. Skjønner ikke hvordan dette blir noe bedre enn ren hallik-virksomhet, unntatt at vi betaler skatt for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Jeg kom på at hvis staten velger å tilby funksjonshemmede sex, så vil vel det være et legitimt yrke som en arbeidsløs jente kan tvinges til å ta?

Gå ut og knull funksjonshemmede, eller mist dagpengene.....

Lenke til kommentar
Kom nettopp på at hvis man velger å la staten tilby sexarbeidere, så vil dette være et gyldig yrke som i prinsippet nav kan tvinge ihvertfall jenter til å utføre.

En jente som er arbeidsledig kan få beskjed om å knulle funksjonshemmede eller å miste dagpengene...

Jeg kom på at hvis staten velger å tilby funksjonshemmede sex, så vil vel det være et legitimt yrke som en arbeidsløs jente kan tvinges til å ta?

Smoke much?

Jeg tviler sterkt på at staten vil tvinge noen til å ha sex med funksjonshemmede. Vil heller tippe at de prøver å tilby tidligere prostituerte en vei ut av prostitusjonen.

Lenke til kommentar
Kom nettopp på at hvis man velger å la staten tilby sexarbeidere, så vil dette være et gyldig yrke som i prinsippet nav kan tvinge ihvertfall jenter til å utføre.

En jente som er arbeidsledig kan få beskjed om å knulle funksjonshemmede eller å miste dagpengene...

Smoke much?

Jeg tviler sterkt på at staten vil tvinge noen til å ha sex med funksjonshemmede. Vil heller tippe at de prøver å tilby tidligere prostituerte en vei ut av prostitusjonen.

Ved å prostituere dem til en gruppe av samfunnet?
Lenke til kommentar
så det er en menneskerett å ha sex?

Bare pga de med bevegelses hemninger vil ha noe, så skal dem få det?

Tror dere dem ikke har lyst på en heis i huset sitt? tror dere dem ikke har lyst på en bil med sånn heistramm baki,slik at dem kan kjøre rundt til venner?

Skal vi gi dem alt dem vil ha?

Har alle stygge mennesker eller alle overvektige også rett til dette? eller dem med downs??

Mange av dem som ikke får seg ikke noe.

kunne ikke sakt d bedre selv....

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Smoke much?

Ved å prostituere dem til en gruppe av samfunnet?

Eh? Jeg tipper at staten hadde vært en bedre arbeidsgiver enn de fleste hallikene der ute. De vil jo forsåvidt fortsatt være prostituerte, men de får det nok bedre for det.

Når dette er sagt støtter jeg ikke forslaget.

Lenke til kommentar

Ja -- Funksjonshemmede bør ha rett til ett fullverdig sexliv.

På de to andre punktene har jeg oppriktig talt ingen formening;

Jeg anser ikke det å ha sex med noen som fornedrigende, men på samme tid bør ingen bli tvunget eller føle seg tvunget til å utføre seksuelle tjenester for andre, da seksualitet er bundet til instinkt, og ufrivillig/uønsket seksual aktivitet/utførelse av seksuelle tjenester kan føles svært krenkende for veldig mange andre.

Funksjonshemmede trenger ikke nødvendigvis å få hjelp; de må bare få ha sex med hvem som helst som samtykker, slik som alle oss andre, uten at noen skal legge seg opp i det.

Som sagt; Det er ingen menneskerett å ha sex.

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
Ja -- Funksjonshemmede bør ha rett til ett fullverdig sexliv.

På de to andre punktene har jeg oppriktig talt ingen formening;

Jeg anser ikke det å ha sex med noen som fornedrigende, men på samme tid bør ingen bli tvunget eller føle seg tvunget til å utføre seksuelle tjenester for andre, da seksualitet er bundet til instinkt, og ufrivillig/uønsket seksual aktivitet/utførelse av seksuelle tjenester kan føles svært krenkende for veldig mange andre.

Funksjonshemmede trenger ikke nødvendigvis å få hjelp; de må bare få ha sex med hvem som helst som samtykker, slik som alle oss andre, uten at noen skal legge seg opp i det.

Som sagt; Det er ingen menneskerett å ha sex.

hvorfor mener du at de har rett til et fullverdig sexliv? sex er ingen menneskerett, ja jeg syns synd på funksjonshemmede, selvfølgelig, men sex er en "gave" du får ikke en rett..b

edit: ups så ikke sitatet ditt på slutten

Endret av Crex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...