Gå til innhold

NyttDesign! v2.0 ... Tilbakemeldinger?


Anbefalte innlegg

Helt ærlig, du hadde en bra start, men du ødelegger bare mer og mer

1. Mørkegrå header, med lysegrønn toplinje samt meny i toppen... funker ikke med resten av designet. Om du først har lyst til å bruke menyen i toppen så er du nødt til å gjøre det bra..

SE:

http://www.templatica.com/

http://www.geezeo.com/

http://www.simonwiffen.co.uk/

http://www.iconiza.com/

 

2. Hva er det med side-tittel-header-teksten "SinOls // About"? Den passer ikke inn, om du velger å ha den der, så gi den en mer tydelig farge

 

3. Bold? Hvorfor er hele intro teksten i bold?

 

4. Padding..

 

5. Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.. fjern det bilde av deg selv da... bare et lite "tips"

 

6. Har du i det hele tatt oppe en live side? Synes jeg bare ser bilder fra deg.. og på disse bildene har både blogg innlegg, kommentarer og chat.. Er dette noe du bare sitter å skriver inn selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sier det bare en gang til: Ikke skriv på nettstedet "Nå er det kommet nytt design" og "nå er den og den funksjonen kommet". Leser du noen gang sånt på skikkelige nettsider? De få besøkende som faktisk finner veien til siden, ser at det er et nytt design der om de har vært innom før. For førstegangsbesøkende er ikke informasjonen om gamle design relevant.

 

Kanskje er det på sin plass med rettskriving også?

 

Endelig er det nye designet på plass, dette er det ejg skal bruke frem til det aller siste designet blir 100% perfekt! Vet ikke hvor lenge det blir, så derfor kommer da dette nye designet her frem til det aller siste er på plass. Skriv i gjesteboka! Ting dere synes jeg burde endre på burde dere skrive til meg enten på mail eller sende inn ett innlegg i gjesteboka mi. Andre ting dere lurer på, for dere svar på i gjesteboka, sjekker den sån ca. 1 gang om dagen.

 

Rød: Grammatisk feil, eller feil bruk av tegnsetting.

Grønn: Mangler

Blå: Dårlig språk

Endret av atomtissen
Lenke til kommentar
Mye bedre! Men du bør få alt innholdet i en boks igjen. Nå ser det ut som alt ligger rett på bakgrunnen, og det blir litt feil...

 

Bra fargevalgt forresten.. :)

 

 

Herlig og høre! (L) Ja, syntes den grønn fargen matcha bra med mørke bakgrunnen :) ja det er det og ha allt inne i en ramme, ikke akkurat noen must nå lenger, det er vel mer gammeldags ;)

 

http://elliotjaystocks.com/blog/

 

her og ser du ett eksempel..

 

Det jeg kan gjøre er og lage en stilig bakgrunn alla denne her, bare i mørk. Kan jo f.eks ha logoen min i bakgrunnen inn i ett mørk stilig bakgrunnsmønster om du skjønner. Så når man scroller nedover så ser man at innholdet scoller mens bakgrunns står stille.

Lenke til kommentar

Ser du har latt deg inspirere av Ikram Zidanes blogg. Menyen er rett og slett stjålet fra siden, og farger og grunnkonseptet på headeren også. Good artists copy, great artists steal sa Picasso en gang, men si ifra at du ikke har laget det i hvert fall :)

 

Men over til litt god, gammeldags konstruktiv kritikk!

  • Headeren var latterlig dårlig. Fjortisspreg. Helt random små og store bokstaver er ikke pent. Fonten er dessuten horribel. Patteren i headeren var dessuten litt for lett synlig, men ingen stor krise.
  • Siden trenger litt luft et par steder. Innleggsoppsettet trenger en liten oppusning. Det flyter ikke, trenger luft og bedre komposisjon.
  • Ikke ha en chat. Vær så snill :)
  • Velkommensmelding? Care! Jeg er ikke dum. Ole Nordmann er ikke dum. Du trenger ikke si at du skriver en blogg. Du trenger ikke si at du har et galleri. Det blir for dumt. Alt det sprøytet skal du ha i Info-sida di :)
  • Unaturlig kutt ved siden av headeren og menyen. Det virker som sida er kun laget for folk med 800x640 i oppløsning. Enten kan du lage patternen i headeren i 100% bredde så den dekker hele skjermen, eller så kan du sette en hvit bakgrunn i hele wrappen. Dårlig forklart, kanskje. Spør om du ikke forstod :)
  • Ellers ser det greit ut. Det er lett å ta ting fra andre som du syntes er pent, men det hjelper ikke deg! Det forbedrer ikke dine grafiske, kreative ferdigheter. Det bare gjør deg mer lat ;) Du har et godt potensiale, bare jobb mer med det du har, ta til deg kritikken folk kommer med, så får vi se om du ikke blir like god som vår malayiske venn Ikram Zidane!

Lenke til kommentar
Ser du har latt deg inspirere av Ikram Zidanes blogg. Menyen er rett og slett stjålet fra siden, og farger og grunnkonseptet på headeren også. Good artists copy, great artists steal sa Picasso en gang, men si ifra at du ikke har laget det i hvert fall :)

 

Men over til litt god, gammeldags konstruktiv kritikk!

  • Headeren var latterlig dårlig. Fjortisspreg. Helt random små og store bokstaver er ikke pent. Fonten er dessuten horribel. Patteren i headeren var dessuten litt for lett synlig, men ingen stor krise.
  • Siden trenger litt luft et par steder. Innleggsoppsettet trenger en liten oppusning. Det flyter ikke, trenger luft og bedre komposisjon.
  • Ikke ha en chat. Vær så snill :)
  • Velkommensmelding? Care! Jeg er ikke dum. Ole Nordmann er ikke dum. Du trenger ikke si at du skriver en blogg. Du trenger ikke si at du har et galleri. Det blir for dumt. Alt det sprøytet skal du ha i Info-sida di :)
  • Unaturlig kutt ved siden av headeren og menyen. Det virker som sida er kun laget for folk med 800x640 i oppløsning. Enten kan du lage patternen i headeren i 100% bredde så den dekker hele skjermen, eller så kan du sette en hvit bakgrunn i hele wrappen. Dårlig forklart, kanskje. Spør om du ikke forstod :)
  • Ellers ser det greit ut. Det er lett å ta ting fra andre som du syntes er pent, men det hjelper ikke deg! Det forbedrer ikke dine grafiske, kreative ferdigheter. Det bare gjør deg mer lat ;) Du har et godt potensiale, bare jobb mer med det du har, ta til deg kritikken folk kommer med, så får vi se om du ikke blir like god som vår malayiske venn Ikram Zidane!

 

Om du leser mitt siste innlegg står det at toppen er ikram sin, er ren kopi den toppen der, og ja jeg skal endre på dette, men prøver og få en helhet, og hvordan ting kan bli.

 

Herlig kritikk, sånt blir man bedre av. Ja, enig med litt mer mellomrom mellom nyhetene og diverse. En velkommen melding, eller en liten forklarings melding på hvor du har kommet skader ikke, er bare eksempel tekst overallt da :) Skjønnte ikke hva du mente med kutter headeren? Ehm, jeg har laget ett design på 800 i bredden, er ikke uvanlig for en personlig side, og hater sider hvor jeg eventuelt på scrolle på når jeg sitter på bærbaren. Liker og ha det litt lite og ryddig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det som undrer meg, er at jeg ALDRI har sett en live side ifra deg.. jeg har spurt om det før, jeg tror du sa noe om at du ikke kodet selv.. Men uansett, siden du viser fra her, ser ut som en live side..? Tenker på teksten du skriver der, nesten som at du bruker bildet som nettside..??

 

Ehm, skjønner ikke helt hva som er problemet dere.. det kalles ett utkast fra ett design jeg lager i PS! man MÅ ikke betale en koder for at jeg skal få noe tilbakemelding!? :O

Lenke til kommentar

Greit utkast.

 

Skrifta ser elendig ut - blir sikkert betre som ferdig side (AA, etc)... Om den hadde vore større hadde det ikkje skada akkurat.

 

Kanskje breidare hovudboks? Ev. dynamisk...

 

Meir mellomrom, og fiks rundingen opp i venstre hjørne (ett eller annet blir feil med den...).

 

Få ut ei skikkeleg side :)

Lenke til kommentar
Greit utkast.

 

Skrifta ser elendig ut - blir sikkert betre som ferdig side (AA, etc)... Om den hadde vore større hadde det ikkje skada akkurat.

 

Kanskje breidare hovudboks? Ev. dynamisk...

 

Meir mellomrom, og fiks rundingen opp i venstre hjørne (ett eller annet blir feil med den...).

 

Få ut ei skikkeleg side :)

 

Det er veldig populær skrift, ihvertfall på innholdet.. fikset litt mere grafisk på rundingen, blir bedre.. men må bare få ut selve oppsette;) ... hvorfor større innholds boks? Jeg føler at denne har mere personlig stil. Denne her er mere fokusert, er så lei av å måtte blad nedover lange sider uten å vite hva jeg kommer til. På dette designet er allt ganske enkelt og finne frem til men samt grafiske effekter. JEg er veldig fornøyd med denne, men skal se hva jeg for gjort i jula med den.

Lenke til kommentar
Det som undrer meg, er at jeg ALDRI har sett en live side ifra deg.. jeg har spurt om det før, jeg tror du sa noe om at du ikke kodet selv.. Men uansett, siden du viser fra her, ser ut som en live side..? Tenker på teksten du skriver der, nesten som at du bruker bildet som nettside..??

 

Ehm, skjønner ikke helt hva som er problemet dere.. det kalles ett utkast fra ett design jeg lager i PS! man MÅ ikke betale en koder for at jeg skal få noe tilbakemelding!? :O

Nei.. men jeg stusser på innholdet, det er nesten som at det bildet skal være siden din..

"Endelig er det nye designet på plass..."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...