Gå til innhold

NyttDesign! v2.0 ... Tilbakemeldinger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg føler at det super-tøffe bildet oppe til høyre virkelig ødelegger alt. Du ser bare sinnsykt mye kulere ut enn siden gjør. Men du er så absolutt inne på noe, prøv med litt mer whitespace, blir veldig kompakt dette.

hmm. mener du at designet blir for kjedelig? .. mer farger kansje?

Stian?

Tja.. ikke så ille.. men får en "blogspot" følelse av det.. ??

mener du med blogspot følelse? .. litt mer konkret gjerne? :)

Hvorfor legger du bestandig ut et bilde av designet, hvorfor ikke bare legge ut en live side? Enig med Sparks, litt mer luft mellom paragrafer og kolonner.

Jeg kan ikke kode dessverre, så blir ikke vist noen effekter her.. i nyheten blir det rollover på de bakgrunns boksene :)

Lenke til kommentar

Fokuser mer på innholdet enn designet. Nå handler jo siden stort sett om deg og ditt forhold til designet. Jeg vet ikke... Føler bare at det blir en enorm klisje på hjemmesidefronten å skrive slikt, og nettstedet bærer ingenting unikt ved seg annet enn deg som person på det bilde. Det er da bare min lille og ubetydelige mening.

Lenke til kommentar
Fokuser mer på innholdet enn designet. Nå handler jo siden stort sett om deg og ditt forhold til designet. Jeg vet ikke... Føler bare at det blir en enorm klisje på hjemmesidefronten å skrive slikt, og nettstedet bærer ingenting unikt ved seg annet enn deg som person på det bilde. Det er da bare min lille og ubetydelige mening.

Hva mener du? Tenker du på eksempel tekstene?`:S blir så frustrert når dere kommentere andre ting en selve layouten :S

Lenke til kommentar
Synes det var veldig bra jeg, har ingenting negativt å si om det. Det er ett proft design, det er ingen feil du gjør overhodet. Føler det de andre har kommentert går altfor mye på sin egen smak uten å ha en oppriktelig kritikk til deg.

Herlig :D Takker, håper dette for ett utrolig flott slutt resultat. Har satt meg en frist frem til jul så skal bli spennende :)

Lenke til kommentar
Synes det var veldig bra jeg, har ingenting negativt å si om det. Det er ett proft design, det er ingen feil du gjør overhodet. Føler det de andre har kommentert går altfor mye på sin egen smak uten å ha en oppriktelig kritikk til deg.

Dummeste kommentaren jeg har lest på lenge. LES!

For det første, hele poenget med å gi kritikk er å gi sin mening om et design. Hvis dette plutselig skal bli synd og skam så mister hele kritikkforumet litt mening. Min oppriktige kritikk om designet i denne tråden er som følger:

- Litt rotete, mer luft kan gjøre dette bedre

- Veldig "standard", ikke noe som gjør at det skiller seg fra andre design

- Kjedelig, mangler "piffen"

- Altfor stor blokk (som kommer til å bli header)

- Hvis "Mine bilder" og "Chat" er det eneste som skal ligge i sidebaren kan du fint droppe den

- Ulogisk å ha menyen over headeren

- Sist, men ikke minst:

Et design er ingenting uten innhold. Det er innholdet som skal frem ved hjelp av designet. Dette er en gylden grunnregel når du skal designe...
Lenke til kommentar

Se her ja, bra tilbakemelding Lokaltog! :) det at det er standar synes jeg ikke, se rundt omkring på cssremix osv.. ikke så veldig standar layout, men at det mangler litt mere effekter kansje, ikke for mye, men noe som piffer det litt opp ja :)

Menyen er vel ikke så ulogisk der den ligger :s Ikke så mye som skal være logiskt i ett design vel?.. greit at den skal være lett og se osv men ..

På høyresiden der så kommer det hvilket som helst bilde fra galleriet vær gang man loader første siden..

Jeg skal også gjøre at når man f.eks går innpå Info i menyen, så vil også den høyre siden endre seg etter hvilket side man er på, f.eks profil og historie på venstre og litt ekstra innformasjon på høyresiden som hvor lenge jeg har vært online osv.. Har innholds oppsette klart sån ca :)

Lenke til kommentar

Jeg savner kildekoden. Jeg kan ikke gi deg tilbakemeldinger på hvilken bakgrunnsfarge jeg vil endre, feil eller svakheter i koden, etc. Jeg kan heller ikke teste siden for mobil, med alternativ css, eller med flere nettlesere.

Jeg er enig med det meste av kritikken som har kommet. Visuelt er det bildet av deg som fanger min oppmerksomhet.

Bildet har en diagonal fra nedre venstre hjørne til øvre høyre hjørne. Armen din fører også fokus den veien. Problemet mitt er at hvis jeg følger den diagonalen kommer jeg ingen steder. Det er heller ikke samme "feel" på resten av designet som på bildet.

Siden har dermed ett stilbrudd for meg, og er ubalansert for mine øyne.

Lenke til kommentar
Jeg savner kildekoden. Jeg kan ikke gi deg tilbakemeldinger på hvilken bakgrunnsfarge jeg vil endre, feil eller svakheter i koden, etc. Jeg kan heller ikke teste siden for mobil, med alternativ css, eller med flere nettlesere.

Jeg er enig med det meste av kritikken som har kommet. Visuelt er det bildet av deg som fanger min oppmerksomhet.

Bildet har en diagonal fra nedre venstre hjørne til øvre høyre hjørne. Armen din fører også fokus den veien. Problemet mitt er at hvis jeg følger den diagonalen kommer jeg ingen steder. Det er heller ikke samme "feel" på resten av designet som på bildet.

Siden har dermed ett stilbrudd for meg, og er ubalansert for mine øyne.

Hmm.. Så det er bildet av meg som fenger her altså ;P .. menne skal få se og jobbet mer med detaljene denne uka eller neste her tenker jeg, fått på plass en greit nok layout nå tenker jeg, blir nok noen endringer i header,meny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...