Gå til innhold

Motorola Rizr Z8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan lese en test hos mobilen.no om du ikke allerede har gjort det.

Mobilen.no har testet et uferdig eksemplar av telefonen. Det vil etter alt å dømme gjøres noen få endringer i programvaren før telefonen slippes.

(Forøvrig synes jeg testene på mobilen.no har et useriøst preg og er korte og lite utdypte, så jeg tar dem alltids med en klype salt.)

Amobil.no har også tittet litt på telefonen, og etter alt å dømme har den et godt utgangspunkt til å slå an. Jeg synes batteriet lover spesielt godt! Smarttelefon med godt batteri er sjelden vare.

Jeg har også sett en del på denne telefonen. Har generelt mislikt Motorola-menyer men elsket Motorola-design, så en Motorola-telefon med andre menyer, må være stas. Dog, jeg hadde heller sett at den hadde hatt Series 60-menyer.

Ang. det: I følge GSMarena.com vil oppfølgeren, Rizr Z10, kjøre Series 60 v3.1-menyer! I tillegg har kameraet blitt oppgradert med en megapiksel og fargevalget er mer diskr

og ikke så kontrastfylt. Jeg skal innen noen måneder ha meg ny telefon selv, og begge dis

e to er aktuelle. Men, Z8 ble noen måneder forsinket, da vil kanskje Z10 også bli litt for

inket for å ikke ødelegge salget av Z8?

Lenke til kommentar

Eg har hatt Z8 no i eit ar veke og er veldig fornøgd med den. Batteriet varer faktisk ganske lenge med lite bruk, har ikkje testa den så hardt enda, menyen er litt treig og for min del litt vanskelig og lære seg med. Skjermen er veldig fin og klar og det er veldig greit og sjå filmer på den. Du får ikkje den beste lyden av den, men er sikkert bedre enn mange andre. Designet er veldig kult, er litt sann wow-faktor over den og mange av vennane mine vil fikle med den. Talekvaliteten er veldig bra, har aldri problem med å høyre kva andre seie og ingen har problem med å høyre kva eg seie. Kameraet er veldig greit, ikkje noke spesielt og skryte av, men det duge. Videokvaliteten er faktisk veldig bra. Men du får ikkje med stereoheadsettet S9 sann som mobilen.no seie. Men vil anbefale mobilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...