Gå til innhold

A7M266 og VIA drivere

Belial

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nettopp installert Windows XP. Det jeg lurer på nå er hvilke VIA drivere jeg skal installere. 4in1 driver?. Eller 3in1 + AMD AGP driveren? Har ikke WinXP noen av disse drivene fra starten?

Noen som vet?

-john

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg installerte 4in1 en liten stund etter XP, altså jeg kjørte XP uten noen ekstra hovedkortdrivere et par uker. Installerte så siste versjon av VIA 4in1. 3DMark2001 scoren var identisk før og etter, jeg merket heller ingen andre endringer. Uten at jeg testet ALT som er mulig heller da.

Bruker vanligvis å legge inn de siste driverne uansett, for plutselig kommer det noen som kanskje gir mer ytelse eller andre positive effekter.

Uansett trenger ikke WinXP de 4in1 eller 3in1 driverne. Funker helt greit uten.

-P-

Lenke til kommentar

Hehe, jo. AMD760 og 761.

Jeg tenkte det var KT266a siden han bare spurte etter VIA og tenkte ikke mer over det.

Belial, du må se hvilket chipsett du har, og er kortet et A7M266, er det altså det nevnte chipsett fra AMD. Ergo, IKKE bruke VIA-drivere i det hele tatt.

:grin:

-P-

Lenke til kommentar

Et spørsmål Til Belial!!

MÅTTE du installere Win xp for å kjøre Athlon Xp på ditt hovedkort, eller gikk det med en annen? Har hørt at win me og win 2000 sliter med 133 fsb med athlon xp på A7M266

Jeg har win 98 2.ed og A7M266 selv, og lurer derfor på om du har fått kjørt 133 fsb på andre operativ-system?

HAR JÆVLI LYST PÅ ATHLON XP 2000!!!

- Ørjan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...