melli123 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Jeg har en TV serie jeg ville likt å huske navnet på...Alt jeg husker er det er to brødre, som sover i dobbeltseng. Når de skal ut av sengen, hopper de oppi buksa si.Han ene treffer alltid, mens han andre broren bommer alltid, og må prøve igjen. Da klarer han det..heheOgså tror jeg det er en bonde eller noe med i serien. En skummel mann eller noe...Noen som har en fjærneste anelse hvilken serie jeg tenker på...Det er sikkert 15 år siden jeg så den sist, minst, og jeg lurer SÅ på hva den heter... Endret 21. mars 2017 av melli123 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Fant ei liste over alle barne-tv seriane, du finner den sikkert der. LiNK Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Jaja og Paja! Edit: Youtube-klipp: Artig gjensyn! Endret 3. november 2007 av teveslave Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 JA! der har vi den! Selges det noe steder? Jeg kom over serien skrotnisse. Noen som husker denne også? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Den husker eg... Linken var på høgre sida... Fant skrotnisse på youtube--- Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 ja beklager.,..det var jo egentlig bigjaffa som fant den. Men uansett, konge serie husker jeg... jeg veit ikke om jeg vil se det igjen, kjansen for å ødelegge de gode minnene. hehe Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 ja beklager.,..det var jo egentlig bigjaffa som fant den. Men uansett, konge serie husker jeg...jeg veit ikke om jeg vil se det igjen, kjansen for å ødelegge de gode minnene. hehe 59 kr på cdon Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Det er jo awsome! Foreløpig utsolg, men fy hekk, når den kommer inn igjen skal jeg ha den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå