vargaz Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Min Creative Zen Micro slår seg på, men vil ikke slå seg av, for å slå den av må jeg ta ut batteriet. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få fikset dette? går det an å flashe firmware elns? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Ingen som har noen tips til meg? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Dette har skjedd meg meg også. Det du må gjøre er å trykke (system - tilbakest. innst.) Dette hjalp meg ivertfall. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Hjalp ikke til meg.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har dette skjedd mange ganger? Jeg måtte levere inn min etter at det ikke hjalp med tilbakest. innst. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Micro har en tendens til å klikke fort. Gikk selv gjennom fire av dem før jeg ga dem opp og byttet til Vision M. Sjekket at du har siste utgitte firmware? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Hvor lenge kan man reklamere på en slik en ? må sjekke det med firmware igjen når jeg kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Vel,tror det var snakk om 5 år pga den høye prisen men til vanlig skulle man tro 3. Fikk sjekket firmwaren? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Har dessverre ikke hatt tid, skal se på det så fort jeg får det til. Den er nok ikke så fryktelig gammel den jeg har, vil tippe 2år. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Jeg får ikke engang kontakt mellom den og PC-en, er ganske sikker på at jeg har installert riktige drivere, får at den er tilkoblet osv. på korekt måte, men jeg finner den ikke på min datamaskin. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da går du bare til butikken og sier det. Enten får de da fikset det ved å bytte firmware ellers får du mest sannsynlig en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå