BigBirdy Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei Jeg driver å lærer meg litt html og har laget en nettside. Problemet er at jeg ikke får min "Submit" knapp til å fungere. Vet ikke hva jeg skal gjøre med den. http://proklubben.pandela.net/joinus.htm Her er da problemet. Jeg har lest rundt på forumet etter svar, men var ikke sikker på hva jeg skulle lete etter Håper noen kan gi meg svar til hva jeg skal gjøre -BigBirdy Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 <form method="post <eller> get" action="adresse_til_side.php"> Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 "adresse_til_side.php" Har ikke peiling på hvordan jeg lager en .php :/ Åssen programmer må jeg bruke? Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 "adresse_til_side.php" Har ikke peiling på hvordan jeg lager en .php :/ Åssen programmer må jeg bruke? Ehh.. så du har bare et skjema å håper at det automatisk skal sende det til din epost uten at du har gjort noe forhåndsarbeid? Sjekk hotscripts.com etter et mail script, eller sjekk www.php.net/mail Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg kan anbefale EpleWeb sitt kontakt script. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg kan anbefale EpleWeb sitt kontakt script. Det ville ikke jeg ha anbefalt.. Mangler en del ting der, blant annet headers.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå