Hagr Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei! Jeg har et problem med avspilling av filmer i VLC. Det virker som om bildet hakker veldig. Altså ikke som i lav framerate, men nesten som vertikale linjer som oppdateres usynkront. Dette gjør selvfølgelig bildet veldig hakkete og slitsomt å se på. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg bruker VLC fordi dette er den eneste mediaspilleren jeg har fått til å gi lyd på S/PDIF i fem kanaler. Vær så snill. hjelp meg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Du kan prøve å gå i kontrollpanelet for skjermkortet/skjermkortdriverne og tvinge v-sync (vertikal synkronisering) på. Jeg vet ikke om dette vil påvirke videoavspilling, men siden grafikkort i større grad vil biddra med litt prosessering kan det jo hende at det vil løse problemet Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Aah .. Det tenkte jeg ikke på.. Det var smart. skal teste nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå