ferrgott Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei, jeg lurer på om noen vet om et program som gjør at jeg kan velge en del av en sang (f.eks fra 0:34 - 0:37) og så få det til å spille den delen om og om igjen? Slik den går i en loop, så lenge jeg vil ha det til Takk for hjelp! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Acid fungerer greit. Finnes i en gratis variant (Acid Express) som du sikkert klarer å finne frem til med google. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Du kan også bruke Audacity til å klippe og lime i filer, deriblant lage f.eks looper og slikt. Fordelen med Audacity er at det er gratis! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Støtter skag1's forslag om Audacity. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Acid Express er også gratis, og et mye bedre verktøy til looping. Det er enkelt å bruke deler av en låt og loope den i alle former og fasonger, samt legge til mange andre looper og spor og endre tempo, toneart etc. Den støtter også midi hvilket ikke Audacity gjør. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Acid Xpress 5 gratis og et par hakk bedre enn Audacity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå