demiurgen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 noen som vet hvor jeg kan kjøpe 1 eller 2 stk dl dvd plater i oslo/akershus området. elkjøp i sandvika hadde en 10pk til 500 kr men jeg trenger egentlig bare en plate. kjøper max en 5pk. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette?? (ikke i nettbutikk, må ha det nå!) Lenke til kommentar
korealis Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Netshop, Datakjeden og Digital Impuls har såvidt jeg vet alle butikker i osloområdet, kan jo kontakte de og forhøre deg. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Clas Olsson selger enkle plater for førti kroner. Lenke til kommentar
demiurgen Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Clas Olsson selger enkle plater for førti kroner. AH! Clas Ohlson er i sandvika. GENIALT! tusen takk Lenke til kommentar
vanligmann Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Computer City i Sandvika har enkeltplater, og det samme har vel Elkjøp på samme sted. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Elkjip selger enkelt plater også, ta ut en plate fra pakka, eller ta med pakka til kassa og si at du skal ha 1 stk. plate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå