Gå til innhold

<--Why-->


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi se... Jeg spilte Raptor på PCen til samboeren til mamma (66MHz) og da fikk jeg maskina til å krasje, så da måtte vi reinnstalere windows (med disketter) og det synes jeg var morsomt så derfor kjøpte jeg meg en 133MHz datamaskin med x antal MB til 15K som egentlig skulle gå til noe annet :roll: så uten den lille softwarekrasjen hadde jeg kanskje ikke skrevet dette :D

Lenke til kommentar

Min første var faktisk en Apple I. Maskina integrert i skjermen, svart hvitt, og Frogger, kuleste spillet ever made. =) Også fikk jeg en data (233Mhz, 32Mb RAM, Vodoo I) av bestemor/bestefar noe som fikk interessen til å stige voldsomt.) Så uten Apple hadde jeg nok aldri vært det jeg er :lol:

Lenke til kommentar
Hvorfor ble du "nerd" og veldig opptatt av data? Var det flaks eller ? Hva fikk deg til å bli det?

 

=) Hos meg var det ren flaks.. fikk en data en dag og var sykt imponert over den ..

 

Du er for mye på søppelforumene ass :yes:

 

haha, ikke så ekstremt mye egentlig. Man kan si at jeg spiller mye Cs. Men søppel er jo sykt gøy da. Masse morsomt og kult. Cs kan være enda kulere hvis man får trippel HS på ett skudd osv :D

Lenke til kommentar
Min første var faktisk en Apple I. Maskina integrert i skjermen, svart hvitt, og Frogger, kuleste spillet ever made. =) Også fikk jeg en data (233Mhz, 32Mb RAM, Vodoo I) av bestemor/bestefar noe som fikk interessen til å stige voldsomt.) Så uten Apple hadde jeg nok aldri vært det jeg er  :lol:
Jau men du kan takke de for at du converterte til PC ellers hadde du ikke hatt noe fremtid og få/ingen venner.
Lenke til kommentar

Ja det startet da eg fikk en Atari XE og den hadde tastatur og man kunne programere på den. Husker eg satt i timesvis og skrev bare for å få et lite bilde. så fikk eg meg en commore 64. Etter den fikk eg meg min første pc som var en 486DX2 66mhz. har vært data freak siden. Glemte å si at eg har vært undercover nerd. Skjulte at eg drev med data overfor mine tøffe venner.

Lenke til kommentar
Ja det startet da eg fikk en Atari XE og den hadde tastatur og man kunne programere på den. Husker eg satt i timesvis og skrev bare for å få et lite bilde.

 

Deja vù!

Samme her - det var vel for rundt 13-14 år siden.

Men så fikk vi tilsendt et blad ifra Datavarehuset (stort firma i Trh. som gikk på en konkurssmell for mange mange år siden) noen måneder før konfirmasjon. Da ble data-interessen for fullt vekket, og konfirmasjonspengene +++ gikk til for en 486 sx-25Mhz :)

Lenke til kommentar

Første "data" Commadore 64 med TAPE ikke diskett... tok sin tid, men det var gøy.

 

Gikk deretter over til Amiga 500 som tok opp mer og mer tid ;) (lotus serien).

 

Første PC 486 SX 25 (1992)

Andre PC 486 DX2-80 (Min Avatar->sitter nå limt fast på fronten)

Tredje PC Pentium 133

Fjerde PC Pentium 266 (m. 512cache)

Femte PC Celly 300A første med "skikkelig" skjermkort(det var her overklokkingen begynnte for alvor)

Sjette PC P3 500->P3 750

Syvende PC P3 750 -> dual 1GHz

Åttende PC AMD Athlon 800

Niende PC AMD XP 1800+

(På Mandag Tiende PC Epox8RDA+ Tbred 1700+)

 

Ja jeg er HW freak, men det rare er at ingen av mine venner ser på meg som en nerd :o

 

Huff da, jeg begynner visst å bli "gammel" jeg også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...