Mauro Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hva fungerer best til laseren? Func, eller Icemat? Dessuten, må driveren være installert for å få noe ut av musa, eller er den like god uten driver? Endret 3. november 2007 av Mauro Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg bruker Steelpad 5L og synes det fungerer veldig bra. Har også en Func 1030-matte liggende som jeg brukte før, men synes ikke den er noe særlig til G5.. Musa funker fint uten drivere, men for å få finjustert alt så er det lurt å installere den medfølgende programvaren Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Jeg bruker Steelpad 5L og synes det fungerer veldig bra. Har også en Func 1030-matte liggende som jeg brukte før, men synes ikke den er noe særlig til G5.. Musa funker fint uten drivere, men for å få finjustert alt så er det lurt å installere den medfølgende programvaren Får musen den ytelsen den skal ha uten driver? Altså, at den er like presis og sånn? Det er det jeg lurer på Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jada, fungerer like presist, selvom det bare blir 800 oppdateringer i sekundet, fremfor 1000 med drivere. Men skal jeg være ærlig så merker jeg ikke forskjell på 800 og 1000hz... Men du kan fortsatt justere mellom 400, 800 og 2000 dpi uten driverene Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Steelpad 5L må være den beste musematta jeg noen gang har prøvd! Anbefales til alle Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Bruker Qpad til gamle og nye G5'n Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 corepad c1, ingen over ingen, ved siden. finnes ikke bedre, finnes heller ikke lenger i butikkene, var en limited edtion Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Jada, fungerer like presist, selvom det bare blir 800 oppdateringer i sekundet, fremfor 1000 med drivere. Men skal jeg være ærlig så merker jeg ikke forskjell på 800 og 1000hz... Men du kan fortsatt justere mellom 400, 800 og 2000 dpi uten driverene Takk for svaret! Og til dere andre, så spurte jeg om Icemat og Func... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå