Gå til innhold

Nibbling cutter og plexi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lykke til...jeg tror du kanskje kan klare å sprekke glasset...er ikke sikker =) spørs koss nibbling cutter egentlig er formaet  :grumpy:

hehe...tipper han skulle bruke nibblern til å kutte ut ett større vindu i sidedøra, ikke nible plexivinduet til å passe antec'en :lol:

DraZeN: det vil nok funke fint, hvis du da ikke mente det nadezico kom frem til :wink:

Lenke til kommentar
lykke til...jeg tror du kanskje kan klare å sprekke glasset...er ikke sikker =) spørs koss nibbling cutter egentlig er formaet  :grumpy:

hehe...tipper han skulle bruke nibblern til å kutte ut ett større vindu i sidedøra, ikke nible plexivinduet til å passe antec'en :lol:

DraZeN: det vil nok funke fint, hvis du da ikke mente det nadezico kom frem til :wink:

Hehe.. er eni med deg ja.. men jeg lurer på det samme, har bestilt 4 slike kit nå.... Men er ikke sikker på kor tykke de er eller om de er lett brekkelig? Skal skjøre litt i dem.... slik at de passer oppe, nede forran og 1 heilt et in sidedøra!

Så er det noen som har skjørt i et slikt et før? eller veit tykkelse?

Lenke til kommentar
Har kjøpt antec kabinett og syntes da vindet var altfor lite og at rillene foran viftehullet var irriterende , så når har jeg bestemt meg for å kjøpe , sånn window kit til chieftec dx og nbbling cutter! Noen som tror det blir bra?

Det skal nok gå helt greit å få kutta et større hull i døra, men det er nok litt vanskelig å få fint avrundetet hjørner. Tren deg litt først på ei tynn metallplate før du skal kutte i døra.

Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAHAHA :lol:

Nabo my ass , bor 2 km unda nærmeste fikselandsby og naboen er en gammel sjarkeier som kjører rundt på en moped (max fart 25 tror jeg)

Og ei dame som er ganske lyssky tror jeg og ei som er ganske døgnvill og frar rundt på oksygentanken sin , jepp , dem har sikkert ei stikksag! ;P

Lenke til kommentar
HAHAHAHAHAHAHA :lol:  

Nabo my ass , bor 2 km unda nærmeste fikselandsby og naboen er en gammel sjarkeier som kjører rundt på en moped (max fart 25 tror jeg)

Og ei dame som er ganske lyssky tror jeg og ei som er ganske døgnvill og frar rundt på oksygentanken sin , jepp , dem har sikkert ei stikksag! ;P

Ja, det er jo sant.. Yttersia er jo ikke verdens midtpunkt heller da !! :=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...