Shangala Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg går for øyeblikket realfag VG2, og det går kort sagt elendig. Jeg føler vel at det ikke er noe særlig vits i gå der, når jeg vet jeg stryker i flere fag. Det jeg har og velge mellom nå er vel å bruke året etter VG3, og kanskje et mellom VG2 og VG3, til å ta opp igjen fag som privatist eller å bytte til en annen linje. Det eneste som hadde vært interessant å bytte til er medialinja (som jeg selvfølgelig skulle ha valgt eller byttet til for lenge siden..) Men siden jeg nå har brukt opp 2 år, er det mulig i det hele tatt? Og hvis det er det, kan du få stipend da? Vet at de som begynner der må kjøpe en Mac, og jeg er avhengig av stipend/lån hvis det skal være mulig. Lenke til kommentar
Shangala Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Hvis noen vet om et annet, bedre sted på nettet hvor jeg kan spørre / finne ut mer om dette så sleng opp en link. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Det skal da være mulig å bytte. Syns å huske at man har 5 år på seg å fullføre videregående skole. Og ser ingen grunn til at du ikke skulle få stipend. Du har vel fått stipend før? Og da er det vel ikke noe forskjell på om du har gått en annen linje før Jeg er ikke bombesikker på dette, men noen får korrektere meg om jeg tar feil Har faktisk nesten samme tankegang selv.. Går på VG2 elektro, men det virker ikke noe interessant ut lengere. Har mest lyst å gå media eller helse.. Men gidder rett og slett ikke å begynne fra scratch igjen helt på VG1. Endret 9. november 2007 av Kanius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå