indus Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Som tittelen sier så får jeg ikke skrevet @ da jeg trykker Ctrl+alt+2 eller AltGr+2 og jeg husker ikke hvordan jeg fikser det igjen, så håper på at noen andre her på forumet kan hjelpe. Har en bærbar vostro 1500 og har XP Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kan du slette tastatur driveren fra enhetsbehandling? (Høyreklikk Min Datamaskin -> Egenskaper -> Maskinvare -> Enhetsbehandlig -> Tastatur Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Endre språk til norsk kanskje. Lenke til kommentar
indus Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har nå prøvd begge deler men ingen av dem virker Er det noen andre som har en løsning på det? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Undersøk om @ er satt opp som en hurtigtast, f.eks. i forbindelse med grafikkdriveren. Har opplevd det selv på en Dell-laptop. Lenke til kommentar
indus Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Undersøk om @ er satt opp som en hurtigtast, f.eks. i forbindelse med grafikkdriveren. Har opplevd det selv på en Dell-laptop. Og hvordan skjekker jeg det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kan det være feil tastaturoppsett? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fjern skjermkortdriver, og legg den inn på nytt, da skal det funke=) Flere som har hatt det samme problemet her;) Lenke til kommentar
sull Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 dette lurer jeg også på i og med jeg har en mac med vista innstallert på. Jeg har samme problemet med skriving av alfakrøll Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 dette lurer jeg også på i og med jeg har en mac med vista innstallert på. Jeg har samme problemet med skriving av alfakrøll Shift+@-tasten på macen;) Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Undersøk om @ er satt opp som en hurtigtast, f.eks. i forbindelse med grafikkdriveren. Har opplevd det selv på en Dell-laptop. Og hvordan skjekker jeg det? Du har nVidia-grafikk, ikke sant? - Høyreklikk på skrivebord -> Egenskaper - Tab: Innstillinger - Knapp: Avansert - Tab: nVidia/8400/8600 (noe slikt) - Let etter hurtigtaster (husker ikke hvor i nVidia-instillingene) Kan være relatert til nView. Bilder: http://images.google.com/images?q=nvidia+nview+hotkeys Endret 6. november 2007 av balletryne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå