Admin'c Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Får noen feilmeldinger i starten og tenkte jeg skulle fjerne dem, derfor lurer jeg på om det finnes et slikt program, msconfig lister jo ike opp alt. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Du kan jo prøve ut Startup.. Søk på google så finner du det nok.. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det hjelper på om du skriver vilken os du kjører vis det er win98 så kan du prøve msconfig mener det er det det heter? det virker på winnt også men da må du koppiere den fra wn win 98 pc jeg mener også den følger med winxp! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Leste du det han skrev? [....] msconfig lister jo ike opp alt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 i msconfig finner du og services :wink: Lenke til kommentar
Destro Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ja det vet jeg men den viser det aller meste så lenge det ikke er angit som system resurs og er gjemt mener jeg? han har jo et sted å begyne i så fal Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 msconfig fungerer bare i windows så jeg kjører windows :wink: nærmere bestemt xp Regedit tar rett og slett for mye tid og fikle med. Takk for programmet, men det var ikke utdypende nok. Må vel mase med regedit da.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 K, så nå at nye svar er kommet, evig taknemmelig Tror jeg bare må lete litt som dere sier, msconfig sier trolig mer enn jeg tror, skal prøve nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå