eirik11 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hei jeg lurer på om det er noen som vet hva det koster med lett lappen i bergens området. For eg usikker på om jeg skal ta moppe eller lett. Endret 3. november 2007 av eirik11 Lenke til kommentar
Bjarten Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg betalte litt over 20.000 for min lapp inkludert oppkjøring. Kan anbefale Førerkortsentralen. De holder til like ved Bystasjonen. Lenke til kommentar
eirik11 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) hvor mangen kjøretimer hadde du da? og hvor mangen kjøre timer MÅ man ha då? Endret 3. november 2007 av eirik11 Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Betalte vel ca 16 tusen på geir helland. Men jeg hadde ikke noe positiv opplevelse der, en kjørelærer som var for sen til hver eneste time. Kortet ned hver eneste time, men krevde full pris. Var like opptatt av å snakke i telefonen som å følge med på meg. Var generellt en skikkelig drittsekk også, aldri ett postivt ord ut av kjeften på fyren, mens skjellsordene haglet når jeg gjorde noe feil.. Der ja, vil ikke annbefale Geir Helland avd. Sotra hvertfall Lenke til kommentar
Bjarten Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hvor mangen kjøretimer hadde du da?og hvor mangen kjøre timer MÅ man ha då? Jeg fikk en pakke på 13.000 med 15 timer. Kneet mitt ble skadet når jeg hadde hatt ca 10 timer, og jeg kjørte ikke på 2 måneder. Etter det måtte jeg ha 10 nye timer... Jeg mener du må ha minst 6 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå