manet44 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Er denne forsterkeren bra til rock og metal? Endret 9. november 2007 av skag1 Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Ingen? Det må da være noen som kan svare? Og noen her på forumet har vell toppen, den er jo ganske kjent... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 http://www.marshallamps.com/product.asp?pr...;pageType=SPECS Er ikke videre kjent med amps, men MG er ikke akkurat det som får mest skryt. Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Hmm, jeg har en marshall 100 dfx selv.. Er ikke noe særlig til tess egentlig. Spørs hva du skal bruke den til egentlig da. Egen øving eller band? Mulig det kan funke greit til metal. Transistoramper funker greit på lavt volum og til egen øving osv, men med en gang man begynner å skru opp merker mann hvor tynn lyden egentlig er. Motsatt er det med røramper.. Som regel blir lyden bare fetere og fetere ettersom man skrur opp. Endret 8. november 2007 av Katabombos Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei og velkommen til diskusjon.no. Jeg har endret emnetittelen din fordi denne ikke tilfredsstiller kvalitetskravene for emnetittel slik de er gitt i nettikettet. Mvh Skag1 (Kommentarer og reaksjoner på modereringen min gjøres ikke i tråden, men over PM.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 styr unna denne ampen, og hele denne serien med amper. låter veldig dårlig, rart at marshall selger de engentlig, du kommer garantert til å bli skuffet Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vi har denne ampen (i det minste tror jeg det er denne) på jobben, med 4x12 kabinett. Syns den låter supert jeg, mye trøkk og fin cleanlyd. Jeg bruker en epiphone Sg på den. Så ja, litt forskjellig syn på den tydeligvis Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hmm.. Jeg får se på noen andre da.. men kabinettet har gode rykter på seg? (4x12 a cab) Endret 9. november 2007 av Nordfonn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 har ikke den 4x10 kab? men skal du ha et bra kab er 1960a ganske bra billig og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå