Fear the Scare Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei, jeg lurte på om det finnes muligheter for å ta opp ting når jeg spiller et spill på xbox360? Da mener jeg at jeg kan ta opp en film der jeg spiller, og så få det over på PC-en? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har ingen erfaring innen dette, men jeg har hørt at du bare kan koble til en DVD-opptaker mellom konsollen og TVen. Da blir det vistnok som å koble DVD-opptakeren mellom parabolen og TVen. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 jo,ja, men da kan det jo hende at bilde blir veldig dårlig.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Om det i det hele tatt fungerer, så ser jeg for meg at kvaliteten blir fin så lenge du velger SD, og ikke HD. Med mindre du har en HD-DVD-opptaker, så klart. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Joja.. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har du et digitalt videokamera med analog in? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Hva vil det si? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kjøp deg en dazzle premium plus, ellerno. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva vil det si? Videokamera med en slik inngang? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kjøp deg et TV-kort, putt det inn i PC-en, trykk på record, lag phet mawntaje. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kjøp deg et TV-kort, putt det inn i PC-en, trykk på record, lag phet mawntaje. Tv-kort med crap kvalitet? Kjøpte selv et tv-kort til PC-en for å spille med min gamecube (har 360 nå).. Men det er så dårlig kvalitet at det ikke er verdt det.. Hvis det har noe å si så er det fra pinnacle.. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 nei jeg har ikkke sånn gul sak på mitt digi camera Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du trenger ikke sånn gul sak. Det han viser er feil. Bare si meg merket på ditt digital kamera, så skal jeg finne det ut for deg! Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Ok, det er en Panasonic NC-GS37 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Sikkert på at det ikke heller er et NV-GS37? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kameraet har ikke analog inn dessverre. Så min ide fungerer ikke. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvordan tar jeg opp?? skjønnte ikke helt det med parabol antennen er det ikke en ledning jeg kan koble fra Xboxen til PC-en? Sikkert på at det ikke heller er et NV-GS37? Kan du sjekke mitt kamera?? Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Ja, hva er merket? Takk, kameraet heter Casio EX-Z105 dere snakker om Digtal kamera sant? Den ledningen jeg trenger, er det en slags USB ting med en rar ende?? Endret 8. november 2007 av bkf_94 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 dessverre, vi snakker om digitale videokamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå