perjohan Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har XP Home på en HP-laptop. Nylig sluttet ALT å virke (også ALTGr). Det betyr at jeg ikke kan bruke ALT+CTRL+DEL. Jeg får heller ikke skrevet inn en del tegn, som f.eks krøllalfa. Noen som har en ide om hva som har skjedd? Jeg har kjørt flere virus- og spyware-sjekker med forskjellige programmer. Jeg har også installert ny driver for tastaturet. Pluss kjørt systemgjenoppretting. Problemet er fortsatt der. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har du Nvidia skjermkort? Deres hurtigtaster (om aktivert) kan rote til ALT-tasten. I såfall deaktiver bruk av hurtigtaster i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Takk for rådet; det høres ikke usannsynlig ut. Jeg har NVIDIA, og har hurtigtaster. Men fikk ikke ALT-tasten opp å gå igjen, selv om jeg deaktiverte dem. Jeg prøver litt til. Deinstallere skjermkortet helt, oppdatere drivere for tastatur, etc. Men vil gjerne høre fra andre i mellomtida, om det er andre gode ideer. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Det med hurtigtastene var ikke problemet. Er det andre som har hatt dette problemet, og/eller noen som vet hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå