Korka Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hei Tok ut en vifte fra en strømforskyning av typen Globe Fan Sleeve Bearing Ser at den er 3pins og lurer på om den kan kobles til hovedkortet, ser den er på 3000rmp, trekker den mye strøm da? Blir kontakten på hovedkortet ødelagt?? Hovedkortet mitt er forresten Asus P5N-E SLI... Takker for svar PS: Visst jeg kobler vifta på hovedkortet, kan jeg da senke hastigheten på vifta ned til 2000rmp og nedover? (med speedfan) Endret 3. november 2007 av Korka Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Svaret er JA på alle spørsmålene dine, men den trekker ikke noe mer strøm enn en vanlig kabinettvifte. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Så jeg kan ikke risikere å ødelegge en kontakt? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ødelegger ingenting, men pass på at ledningene rød-blå-hvit er riktig plassert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå