Fear the Scare Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvilket av diss 3 programmene er mest "sikkre" eller er BitComet, limewire eller beashare sikker i det heletatt? Jeg undrer, siden jeg vil være 100% på at jeg er trygg på å laste ned noe av de tingen eller andre ting, siden PC-en min er nesten helt ny. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hvilket av diss 3 programmene er mest "sikkre" eller er BitComet, limewire eller beashare sikker i det heletatt?Jeg undrer, siden jeg vil være 100% på at jeg er trygg på å laste ned noe av de tingen eller andre ting, siden PC-en min er nesten helt ny. Programmer som LimeWire og BearShare er aldri "trygge/sikre". Men om du har et skikkelig AntiVirus program som er godt konfigurert, så vil nok det ta knekken på alt pisset som eventuelt måtte følge med filene du laster ned. Jeg vil si at torrent er det mest "sikre". Leser du kommentarene til torrent nøye før du laster ned, så har nok noen i de aller fleste tilfeller skrevet om det er noe virus eller spyware i torrenten. Eller så er det bare å benytte gode private torrent sider, hvor det er svært sjeldent det blir lagt ut noe som inneholder virus eller spyware. Jeg vil derfor anbefale µtorrent, som etter min mening er det beste torrent-klient valget Og eventuelt ESET NOD32 eller ESET Smart Security som virusprogram.. Endret 3. november 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
mesha Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 LimeWire best kun til musikk. Når det gjelder BearShare så har jeg hørt om en del mennesker som har fått virus gjennom BearShare. Ellers så gjør slik som RamGuy sa, last ned uTorrent og finn deg ei god torrentside. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er jo ganske stor forskjell på Torrent og programmer som Limewire Bearshare osv. Men dersom du kun skal bruke en av delene er nok torrent det sikreste, men jeg synes torrent og f.eks limewire har ganske forskjellige bruksområder. Men jeg vil ihvertfall anbefale følgende.: Torrent: μTorrent "Vanlig" P2P: FrostWire Antivirus: Eset NOD32 Antispyware: SAS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 mesha skrev: LimeWire best kun til musikk. Når det gjelder BearShare så har jeg hørt om en del mennesker som har fått virus gjennom BearShare. Ellers så gjør slik som RamGuy sa, last ned uTorrent og finn deg ei god torrentside. At folk ikke kan forstå dette. Bearshare og Limewire er begge Gnutella-Klienter, så det er ikke mer "virus" i Bearshare, men dersom du tenker på programmet "Save" som følger med så er ikke dette virus. Dette er Ad-Ware og må ikke forveksles med virus. Meget stor forskjell. "Save" vil ikke gjøre noe skade på maskinen bare være til tider grenseløst irriterende i motsetning til et virus. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 okk, men burde jeg fjerne norton? som jeg har nå? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 okk, men burde jeg fjerne norton? som jeg har nå? For å installere NOD32 tenkte du på? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 nei, men jeg føler at norten ikke er et "sikkert" anti vitus program eller er den bra nok Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 nei, men jeg føler at norten ikke er et "sikkert" anti vitus program eller er den bra nok Det kan jo diskuteres. Om du har en litt eldre versjon vil jeg anbefale deg å skaffe siste versjon av NOD32 istedet. Den siste utgaven av Norton skal visst ikke være så alt for verst, og skal heller ikke være en ressurs sluker DELUXE som tidligere versjoner. Men selv syntes jeg NOD32 er ett langt bedre program Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Jaså?, men da tenkte jeg, jeg har hørt noen si sånn som at "norten sletter ikke viruus, det abre blokkere det" Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Om norton skal slette eller blokkere det kan du vel forandre i innstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå