djrack Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Ok, så jeg har skaffet meg kabler som gjør at jeg kan se PC-bildet (og lyden) på TVen min. Problemet nå, er at jeg skal installere NVIDIAs driver(e) som gjør det mulig. Men ettersom jeg har et "ATI MOBILITY RADEON 9600 PRO TURBO", funker kanskje ikke nVIDIAs drivere?. Men det som skjer under installasjonen, er dette: Dette er informasjon om skjermkortet mitt: Hva må jeg gjøre for å fikse dette problemet? Endret 3. november 2007 av djrack Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 selvsagt funker ikke nVidias drivere på et ATI-kort, det er da en selvfølge. last ned drivere for det kortet du faktisk har du, så kanskje det går bedre. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Nei. Jeg har lastet ned drivere for ATI-kortet jeg har, men jeg får samme beskjed der som hos nVIDIAs installasjon.. Hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 akkurat hvilken driver var det du prøvde? Lenke til kommentar
djrack Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Jeg prøvde ATI Catalyst Driver - http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst...p=xp/radeonx-xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå