NorvegianDad Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Jeg får ikke betalt for varene mine hos Direct2drive.com,står bare at betalingen ikke går gjennom. Har prøvd med både Visa fra Storebrand og mastercard fra Dnb (hydrotexaco-kortet) Noen som har vært borti noe lignende? Edit: Fikk snakket med butikken og de fikk verifisert kortet mitt manuelt og det ordnet seg.. Endret 6. november 2007 av BacardiKillah Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 prøver en liten "bump" Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hva med å kontakte butikken for å høre om de har hatt problemer med betalingen? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Hadde allerede snakket med butikken,de sa: Thank you for contacting IGN Billing. SUBSCRIBERS: Your credit card may have been declined by your bank. Please check with them to be sure there are no declines. Orders placed from a country other than your billing address will be reviewed by support agents. DIGITAL PURCHASES: Your purchase requires a manual review by one of our representatives. This is necessary at times due to our being a "no-card-present" merchant. A representative will review your account as soon as possible if you do not wish to use the email address provided by your Internet Service. No order has been placed. If you wish not to continue feel free to close this ticket using the link below. If you have contacted us from an e-mail address other than the one you used to attempt your purchase, please use the link included in this email to update your ticket with your correct information so we can locate the account. We apologize for this inconvenience. Verification may take up to 48 hours in some cases. Thank you ! " Og banken sa : "Ved bruk av vanlig Visa Classic skal denne betalingen la seg gjennomføre.dersom det likevel ikke går kan det komme av at brukerstedet ikke eroppdatert." Glemte vel å nevne at jeg hadde kontaktet butikken allerede og siden det var helg ville ikke banken svare før idag.. Derfor lurte jeg på om noen her inne som er våken til alle døgnets tider visste svaret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå