Articfare Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei. Emnetittelen er kanskje ikke den beste, men jeg har et problem jeg vil få løst over helgen. Her om dagen bestilte jeg en vannkjølingsblokk jeg skulle ha til cpu'uen min, men det viste seg at det ikke var nippler i pakken og jeg fant heller ikke nippler på nettet som passet til slangen jeg hadde. Jeg har en cpu-blokk fra før av, men den er til 747 hovedkort, tror jeg det var, men clipsene passer ikke til AM2. Jeg har lett etter clips til AM2, men de er et sted i midtøsten eller andre land de skriver baklengs, så jeg tror det er vanskelig å bestille derfra. Grunnet det, har jeg tenkt å "konvertere" 747 clipsene til å passe til AM2 kortet. http://www.zigzag2000.co.il/catalog/produc...roducts_id=5137 Det eneste problemet er at jeg trenger de to hankene helt ytterst for å få blokken til å passe, og en kamerat av meg sa vi kunne prøve å bruke strips for å holde dem på, men det negative ved det, er at etter tid kan det de bli slakke. Hva anbefaler du? Burde jeg bruke strips, eller er det noen andre forslag som også funker greit? Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå