pasilac Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei! Har det store problemet at jeg må endre video ut signalene fra hdmi til av/multi. Og jeg har ikke en tv til disponering som har HDMI. Finnes det noen måte og fikse det på? Eller må jeg vente til jeg for tilgang på HD tven igjen? Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Press og hold nede power knappen til du høyrer eit pip eller to. Skal vist nok resette dette her meiner eg å ha lest. Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Ahh.. Takk, skal prøve det! Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Nope, det virka ikke:( Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skal funke det pasilac, hadde samme problem selv og tok bare og resetta ps3 en da... 1. Power Off the PS3 via the power switch in back and power back on w/switch. 2. Hold Power Button on the Front until you hear 3 beeps. skal bare vere og gjøre slik.... Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Skal funke det pasilac, hadde samme problem selv og tok bare og resetta ps3 en da... 1. Power Off the PS3 via the power switch in back and power back on w/switch. 2. Hold Power Button on the Front until you hear 3 beeps. skal bare vere og gjøre slik.... Der ja! Fikk det til nå, Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå