Footy Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ok, hva har dette seg; Når jeg har du gående på Azureus så går det som regel veldig kjapt... så lenge jeg ikke titer.. Hver gang jeg åpner programmet når det ligger allerede i gang på taskbar) så laster jeg som regel ned i 100k/bit+++, MEN siden jeg da har tatt en titt på hastigheten fyker det det ned til 2-3 k/bit i stedet. Så om jeg faktisk fysisk ser på programmet så blir hastigheten minimal, men om jeg ikke titter så kjører den fullt ut, hva skjer!?! Veldig irriterende når det er noe "viktig" og jeg vil se hvor langt det har kommet.. (nei detta er ikke kødd) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det kan hende det er en bug enten i programmet eller Java-platformen som Azureus er bygget på som gjør at brukergrensesnittet tar nesten alle CPU-syklene til Azureus, altså at vinduet for programmet er så krevende å kjøre at Azureus ikke får tid til å håndtere nedlastinga i tilfredsstillende grad. Du kan prøve å oppdatere både Azureus og Java. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Du kan prøve å skru ned oppdateringsfrekvensen på gui-et, under Brukergrensesnitt - Visning - Oppfrisk brukergrensesnitt hvert ... (Norsk oppsett). Siden du typisk ikke er interresert i å se hva som blir nedlastet hver bidige millisekund kan denne oppdateringshastigheten gjerne settes opp til 1 til 2 sekund. Du kan også vise statuslinjer for enkelte torrenter uten å ha selve brukergrensesnittet oppe. Høyreklikk på en torrent og vel vis statuslinje. Endret 3. november 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå