jihn Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vel, da er denne musen endelig her. Venta på den en stund nå, så håper den lever opp til forventningene mine. Kan se om jeg skriver litt om musen når jeg har fått den(kommer litt an på pcutstyr, men har den forhåpentligvis på tirsdag/onsdag) https://prisguiden.no/product.php?productId=79348 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Ville ventet på en vitenskapelig test av sensoren. EDIT: con~ sine erfaringer lover godt. Endret 3. november 2007 av haalo Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 fikk min idag, må si at jeg liker den bedre enn copperheaden. Personlig syns jeg lachesisen passer bedre i hånda og da føles bedre. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg