Two82 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Noen som vet om Asus GeForce 8500GT 512MB DDR2 Silent, PCI-Express, Tv-Out/DVI-I/HDTV Link til komplett trenger extra strøm? Manualen som fulgte med er ikke laget specific for dette kortet, å det er ingen 4 pins på det, men det er en 2pin (lurer på om det er til SLI eller no). Jeg får hvertfall ikke noe bilde. Så vil bare forsikre meg om at jeg ikke har bomma før jeg begynner å rote mer med boksen. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Noen som vet om Asus GeForce 8500GT 512MB DDR2 Silent, PCI-Express, Tv-Out/DVI-I/HDTV Link til komplett trenger extra strøm? Manualen som fulgte med er ikke laget specific for dette kortet, å det er ingen 4 pins på det, men det er en 2pin (lurer på om det er til SLI eller no). Jeg får hvertfall ikke noe bilde. Så vil bare forsikre meg om at jeg ikke har bomma før jeg begynner å rote mer med boksen. Det ser ikke sånn ut. http://support.asus.com/download/download....EN8500%20Series Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Det er ikke ekstra strøm til dette kortet. Og hvis det var det så fungerer PCIe kort uten ekstra strøm, men man vill ikke oppnå full ytelse. Se etter om kortet sitter ordentlig på plass i sporet og om kabelen fra kort til skjerm sitter ordentlig i. Hvis det fortsatt ikke vil fungere kan jeg ikke skjønne noe annet enn at kortet er defekt. Endret 3. november 2007 av Kula82 Lenke til kommentar
Two82 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Takk for svar. Jeg bestilte disse delene som jeg skulle sette sammen til bursdagen til niesa mi imorra. Crucial DDR2 BallistiX PC6400 1024MB CL4 ,2.1V, 128Megx64, 240pin, 800mhz, E.P.P Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM Asus GeForce 8500GT 512MB DDR2 Silent, PCI-Express, Tv-Out/DVI-I/HDTV Samsung DVD-brenner SH-S203N SATA Black OEM Serial ATA cable 50 cm vinklet SATA/SATA2 (for 1 harddisk) Chieftec BH-02 ATX Medium Tower Sort m/USB, Firewire og Audio, m/400W PSU MSI PT890 NEO-V, VIA PT890, Socket-775, ATX, SATA, LAN, DDR2, PCI-Ex16Intel Core 2 Duo E6550 2.33GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte Jeg regna med 400w ville holde for en relativt billig og moderat PC. Men som sagt starter den ikke opp. PSUn går, LEDs lyser hører HDDn og DVD spillern går, CPUn blir varm og vifta der går. Men når jeg først installerte CPUn så var den sikkerhets lås saken man bruker til å låse ned CPUn svakt bøyd så den presset extra mye på CPUn, vet ikke om dette har noe å si, men har prøvd litt av vært nå så lurer på om det ikke er noe som er defekt. Bare så kjipt å måtte sende det tilbake igjen nå. Har dessverre ikke en PCIE pc selv så jeg kunne fått testa det. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Kan du ikke se en gang til på Hovedkort du har kjøpt, og compatibilitet ? Passer ikke HK litt dårlig da? Endret 3. november 2007 av wiberos Lenke til kommentar
Two82 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Å ****... jeg sjekka bare multi core støtt... urk takk skal du ha. Stressa litt tirsdag for å få unna så jeg fikk delene tidsnok Ja da vare bare å hive seg i bilen å få jakta ned et nytt hovedkort da. Endret 3. november 2007 av Two82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå