dynaBel Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) har sett disse settene før og støpe en egen dildo men har ikke hadd trua på at det skulle blitt bra. men helt til jeg så de syv døds syndene. http://www.scorshop.no/leketoy/Utvalg/elek...dildoer/3708531 noen som har prøvd dette? vært morro og lage en til dama Endret 3. november 2007 av dynaBel Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 har sett disse settene før og støpe en egen dildo men har ikke hadd trua på at det skulle blitt bra.men helt til jeg så de syv døds syndene. http://www.scorshop.no/leketoy/Utvalg/elek...dildoer/3708531 noen som har prøvd dette? vært morro og lage en til dama Hehe, trur nok det vil funke om du klarer å forme det bra og fint ... grom gave det da:P Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Tenkte det var verdt å nevne at man får det samme produktet for 300kr på Teknikmagasinet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ett innlegg med spam/reklame er slettet. Jeg minner om reglene for gjesteposting som er nevnt øverst. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Altså hvis dama di først skal få seg en dildo så kanskje hu vil ha litt ordentlig størrelse på den? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Så romantisk. Men nei, for all del, kjør på, men sier som Steffy, du trenger ikke betale blodpris for den. Lenke til kommentar
Gjest 2_av_meg Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg gikk til anskaffelse av en "Støpe vibrator" her for noen uker siden. Hadde egentlig ingen store forventninger til produktet, men jammen ble jeg overrasket!! (For ikke å snakke om at dama ble det!!) Kjøpte denne fra Kondomeriet: Støpesett Vibrator Resultatet ble dødsbra og kjærsten, har naturligvis på spøk, truet med å bytte meg ut til fordel for denne som har mine fysiske sanne mål - men som også kan vibrere!! hehe Anbefales! (Dersom du ikke er redd for konkurransen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg