Fritz0r Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 osgå viden kjent at både Blackberry og Google gir gledlig ut alt NSA ber om. NSA har åpen tilgang til Blackberry, trenger ikke spørre engang om og få sjekket en Blackberry kunde. Det er derfor Blackberry ikke selges i Frankrikke til statsoverhodene og personer i viktige stillinger. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Vel.. Idag opplevde jeg noe rart.. Jeg sendte en link til en venn, for å skryte av at min blogg ble resultat#11 når jeg søkte på Gest. Men da han fikk linken, sa han at min blogg var resultat #10..Jeg lurte på hva dette kunne komme av, og prøvde å åpne linken i IE. Han jeg sendte linken til hadde rett. Det ble resultat#10. Men.. hvorfor mangler det ene omringede resultatet i IE? Dessuten brukte han jeg sendte linken til også Firefox. Er det noen som kan komme med en logisk forklaring for dette? Hvis du ser på det ene bildet ser du at det står "Personlig tilpassede Resultater", noe jeg tror er relevant i denne saken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hmm. Du har vel rett der Men jeg har aldri fikset på noen innstillinger ang. søk.. Men jeg er innlogget med min Google-account på Google hele tiden. Søkeresultatene baseres utifra logging da? Søkelogg osv? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 søkelogg, maillogg, kalenderlogg, sms-logg, pgs-logg og generellt all logg Google har på deg. Skal ikke se bort i fra at de vet mer om deg, enn du gjør selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå