Lyral Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Heisann! Jeg vet ikke om det finnes noen poster ang dette fra før, så flame meg om det er. Til spm mitt! Jeg har falt helt for et band som kaller seg for Media Lab, men det ser ikke ut som om dette bandet eksisterer noensteder i Norge. Jeg kan heller ikke finne noe utav bandet på diverse nedlastnings sider/programmer. Så hvis noen har noen tips til hvor jeg kan få fatt i mer av dette bandet, det være seg i platesjappe eller på nettet, så taes dette imot med stor takk Kontakt meg gjerne på PM også ang tips Er dette helt feil plassering av emnet + innlegget så kan en moderator flytte tråden. EDIT: Ikke link til sider med bandet dersom dette er piratkopiert, da dette er ulovlig på forumet. Dette taes gjerne på en PM da jeg personlig ikke har noe imot det. Mvh Bjarte. Endret 3. november 2007 av generalbjartish Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 En god pekepinn i disse dager er å sjekke ut myspace, det finnes nesten ikke band lengre som ikke har konto der lengre. http://www.myspace.com/medialab du kan kjøpe cd'ene deres cdbaby.com Forøvrig syns jeg musikken(støy) var noe av det hesligste jeg har hørt noensinne, selv om hun ene gitaristen var litt fin. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Tusen takk for svar, skal sjekke ut linkene dine Noen kaller det støy, noen kaller det stygg musikk, hver sin smak Jeg anser denne tråden som løst/besvart. Om tråden skal stenges så får en moderator gjøre dette. Endret 3. november 2007 av generalbjartish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå