Gå til innhold

70c!!!!

Kultom

Anbefalte innlegg

det er noe galt når jeg får 71 grader under load.

kan det være jeg ikke har kontakt mellom kjøler og cpu core??

tror nemlig det er feilen er bare ikke helt villig til og slite med det før jeg vet at det kan være muligheten.

Kankjse litt for lite atric silver3.

noen tips.

blir vannkjøling snart, men inntil da hadde det vært fint med temp på 40-50 grader.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

ja nå har jeg sjekket det. og jeg la på resten av ASIII så et var kontakt mellom cpu og kjøler. for det var det som var problemet, det var ikke kontakt i hele tatt omtrent, og når jeg først hadde fått på nok ASIII, så FIKK JEG F*** IKKE Å VIFTA!!!!! og jeg var dum nok til og løfte den av, og da sank ASIII sammen og når jeg satt den på plass igjen var det nesten en sukkses for temp måleren viste bare 49 grader, men.....

vis jeg dytter vifta litt inn på cpu'n så går temp'n ned til 38 grader. dette er idle. FY F*** så forbannet jeg er nå. J**** dritt kjøler uten skrue feste.

F*** meg glad jeg skulle kjøpe vannkjøling snart uansett.

jaja lol at meg. nå har jeg ikke mer ASIII igjen, og jeg orker ikke lirke på plass igjen den kjølern. Og vis jeg skal ha mer ASIII må jeg kjøpe det for noen og 70 kr på microplex og frakt på 200!!!! dritt ass

Lært min lekse, neste gang jeg kjøper kjøler skal jeg sjekke mellom rommet mellom core og kjøler ved og legge kjløler på hodet (altså opp siden) ned og legg cpu'n med core ned til den og se ut fra det om jeg skal ha mye ASIII eller lite. I mitt tilfelle nå var det ca en halv cm i mellom.

LOL @ ME!!!!!!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

En halv cm mellom cpu core og kjøler??

En kamerat kjøpte seg nettopp ny kjøler til xp1700+'en sin, men den kom ikke helt nedpå coren, mangla kanskje 2-3 mm (fant vi ut etterpå).

Da han skrudde på strømmen gikk det 2 sekunder før vi hørte et ZAPP og det lukta svidd :)

Dette var riktignok xp1700+, basert på den gamle kjernen som utvikler mer varme enn den nye, men likevel syns jeg nå det var rart at den ikke tålte 2 sekunder uten kjøler!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...