DeeTee Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Mitt første forsøk på modellfotografi, med eksterne blitser. Endret 3. november 2007 av DeeTee Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 har den tatoveringen hennes på beinet noe å gjøre med selve bilde? hvis den ikke har det synes jeg den tar alt for mye oppmerksomhet... Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Kan være enig i den der faktisk - bedre nå? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Etter min mening ja, den trakk for mye oppmerksomhet. men kan se tegn om at du ikke har vært mest nøyaktige på å fjerne den ? Men personlig synes jeg det er fint lys og blikk fang på og med modellen.. uten at jeg kan noe veldig om det. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hva er det med dere som har så mye imot tattoveringer? For meg så ser dette ikke ut som en motefotografi, men heller en god fotografi av ei jente som lar sin personlighet komme frem i bildet. Og tattoveringen er vell en del av objektets personlighet? Mrk har ikke sett tottoveringen selv, men forstår ikke problemet med folk som henger seg opp i tattoveringer. Syns du har lyssatt modellen din godt, den ser naturlig ut. Det jeg merker meg er at fingrene hennes danner sterke skygger mot kinnet. Dette kunne ha vært unngått. Det antrekket hu har på seg, egner seg sikkert for stående posseringer også .. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg synes det var et veldig bra bilde, med stort sett bra lys. En billig form for reflektor på venstre side hadde løftet det en del da det hadde lettet skyggene noe. Jeg så ikke tatoveringen, men har hun det burde det etter min mening ikke vært fjernet. Lenke til kommentar
PetterAA Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Legg ut bilde med tatovering Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hva er det med dere som har så mye imot tattoveringer? Jeg har ikke noe imot tatoveringer, ikke i det hele tatt. men etter min mening synes jeg den så alt for dominerende ut på bilde, hvis det er portrett, selfølgelig kan den stå.. Å jeg trodde ikke heller at han kom til å bytte ut bildet der han har fjernet tatoveringen så dere andre ikke kunne se det... dette var bare min mening. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Flott modell og bilde. Men vil gjerne se den uredigerte. Går utifra at tatoveringen var nede med foten. Utrolig dårlig jobb med å få den vekk. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg er ingen ekspert, men kan vel forde si at jeg syntes bilde var veldig bra fra stompen og opp. Personlig syntes jeg lyset på leggen og spesielt høyerefoten ødlegger en del. Det ser nesten ut som om høyerefoten er "kuttet" siden lyset går i ett med bakgrunnen. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 "Alle" har tatoveringer nowdays. Er litt på kanten å fjerne de i fra ett vanlig bilde. Ikke fordi det er slik en viktig del av personens personlighet - for det er de sjeldent. Men ganske enkelt fordi de ikke tar "mye oppmerksomhet", og de eneste som reagerer på det er folk som gransker ett bilde etter ting de kan kommentere om. Ingen reagerer på en tatovering lenger, og ingen bryr seg nok om de til at de trekker oppmerksomheten bort i fra personen i bilde. Til og med aktfotografene har begynt å akseptere det, og da burde vi klare de på ett vanlig portrett også uten at det "tar all oppmerksomheten". Så lenge tatoveringen i seg selv ikke er stygg, så ville jeg ikke fjerna den, det handler lite om "hva det tilfører bilde", og mere om "hvor mye det forstyrrer". (og jeg så versjonen med tatoveringen også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå