Dahl Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hei, Jeg har spilt World in Conflict omtrent døgnet rundt siden jeg fikk det, for et herlig avhengighetsskapende spill... Nå melder imidlertid behovet for en klan seg, og jeg lurer i den anledning på om det er noen her som vil være med på en uoffisiell Gamer.no-klan? Endret 18. desember 2007 av Dahl Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Virkelig ingen interesse for dette? Jeg er ranka som rundt 200 i verden for øyeblikket, og vil veldig gjerne spille med noen norske istedenfor kjipe tyskere og franskmenn. Endret 9. desember 2007 av Dahl Lenke til kommentar
Bata Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg suger ræææv i dette spillet, har dessverre ikke møtt andre Nordmenn (andre enn kopiosene mene da) i WiC. Så du må vel finne en Nordisk klan eller kjip tysk/fransk? Lenke til kommentar
-=Svin=- Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det finnes flere norske klaner. Veit ikke hvem som er best eller har flest spillere, men jeg veit at den norske klanen jeg er medlem av er grei nok, og med rundt 10 medlemmer. Clanen heter -=n00bz=- hvis noen er interresert i å joine. Bare å sende in-game message til Mockba, Svin eller Skeet, eller bare kontakte meg her Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) N00bz er en klan som stort sett består av det jeg vil kalle småunger. Makan til barnslig oppførsel skal man lete lenge etter. Så det er heller lite aktuelt... Jeg har fått tilbud av en rekke høytrangerte klaner, så jeg tror jeg heller blir med i en av dem. Endret 13. desember 2007 av Dahl Lenke til kommentar
-Skeet- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Heisann Dahl! Hva du egentlig legger i begrunnelsen din for å kalle oss barnslige er jeg ikke helt med på. Men dersom du kan utdype det litt så finner du det "http://www.massgate.net/read.php?39453,112234,115195#msg-115195" her... Men men, nok om det! Vi skal ha en omstrukturering i klanen etter jul. Planen er å sile ut de som ikke spiller i det hele tatt, og de som ikke har peiling hva på som foregår overhodet. Blir det krise mekker vi bare en ny klan og tar med oss de beste videre. Vi har som mål å være en "casual" klan som KAN spille bra sammen. Målet er top 100! Og slik som det har utviklet seg med smurf klaner så kan det bli nok å bryne seg på! Forstod det slik at du ikke klarte navnet vårt heller, vi må jo ha litt selvironi når vi spiller. Skal ikke være bare seriøst! Vi bruker primært ventrilo når vi spiller, låner en egen server! Noen av oss bruker også skype. Er KUN norske i klanen slik det er nå. Jobber med å få faste treninger med en svensk klan slik at vi får regelmessig trening i å spille sammen, ikke bare på pub, og unranked servers! Hooah! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Du virker jo ganske voksen i hodet. For meg er det vel så viktig at de jeg spiller med er folk jeg kommer godt overens med og kan identifisere meg med. Å vinne kamper er gøy, å vinne kamper med kamerater som kjenner hverandre inn og ut er ekstremt gøy. La meg trekke en parallell til virkeligheten - en gruppe soldater kan hver for seg ha ekstremt gode individuelle kunnskaper og ferdigheter, men for at de skal fungere godt i strid må de ha et godt samarbeid og kameratskap som går utover bare strategi. Navnet har jeg ingenting imot, selvironi er veldig viktig om du spør meg. Jeg hater bare skrivemåten med 0-tall og Z, eller leet blandet med gangsta-språk, om du vil. Det er imidlertid langt fra en stor sak... Jeg er helt overveldet av responsen jeg har fått på Massgate, både forumet og in-game. Gøy å se, men jeg må nok dessverre (for din klans del) velge en litt mer seriøs klan. Endret 18. desember 2007 av Dahl Lenke til kommentar
-Skeet- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 skal si du er kjapp da! lol, er ikke alle i klanen som er 12 år vettu Vel, hva det angår navnet så sitter det litt igjen fra demoen, da var vi skikkelige noobz kameratgjeng som satt døgnet rundt.. Er en hel haug med veldig seriøse klaner i WiC. Har sett på en del av de klanene du har fått respons fra, vil nok anbefale deg å gå i en klan som har 20 eller ferre medlemmer... Slik som AOD rekruterer runder de vel 100 om ikke så lenge. Da ryker du nok på en smell dersom du har som mål å bli kjent med alle. Du får uansett ha lykke til med valget! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Kjapp ja, sitter jo her hver dag når jeg jobber. Nei, men det er mange flere som er 12 år (enten fysisk eller i hodet, jeg tipper på det siste) i N00bz enn mange andre klaner. Blir imidlertid spennende å se hvordan klanen blir etter omstruktureringen, gi meg et pling da (her, in-game, eller hvor som helst). Lenke til kommentar
mESA Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kan i det minste skrive navnet rett, World in Conflict. Må si jeg ikke spiller det, men lykke til med clanvalg Dahl, blir sikkert pro;) Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Savner også det å spille med folk som er litt eldre enn 12 år og/eller ikke bare velger den grenen de synes er «kul», men som faktisk trengs på det valgte brettet. Når en hopper inn på en tilfeldig server er det omtrent aldri lange og gode kamper, men overkjøring ene eller andre veien. Trist, fordi dette spillet er så UTROLIG avhengig av teamplay for å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå