Gjest Gjest_huff_* Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei, velger gjesteacc pga at jeg har flere venner som er aktive på dette forumet. det er ei jenter jeg liker temmelig godt i klassen, joda vi er vell hm.. venner. Men det som er at jeg er elendig til å holde samtaler i gang. blir mye alla "heia styra me? ganske lite i grunn, enn dær da?" osv. og så stopper som regel samtalen, tips til hva jeg kan gjøre for å klare å holde samtalen lengre i gang? Joda jeg vet det med ja og nei spørsmål.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vel, for det første så må begge være interessert i å holde oppe samtalen, selv om du er utrolig god til å få samtalen til å starte så har ikke det noe å si hvis dama ikke vil prate eller stille spørsmål, da dør samtalen på et par sekunder. Hvis dama vil prate så kan du snakke om mange ting: - Prate om interessene hennes - Hvordan X fag går for henne - Prøver - Hva hun skal gjøre i helga - Filmer - Følger hun med i noen serier? Idol...(blæh!) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Diskuter noe som har skjedd på skolen i det siste. Det har jo en felles greie. Dere går i samme klasse, dere har sikkert mange like fag. Mye å snakke om der. Ellers kan du prøve å spørre henne litt om familien, hobbyer, venner osv. Jenter liker å snakke, så lenge du virker ærlig og er interrisert på å høre svaret. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du må ikkje være redd for å sei noke, eller rett å slett: du må ikkje "tenke for mykje" bare snakk i vei Om du ikkje får noke samtale ut av det då, så er det ikkje noke du kan gjere med det.. du kan eventuelt snakke med ho i real life, fungerer beire eigentleg internett er vel meire reserven man bruker når man ikkje har personen forann seg blir kanskje lettare å føre samtale på nett etter det og Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke for å ødelegge for deg her, men vis du har problemer å holde oppe en samtale med en du liker er sannsynligheten for å bli sammen med henne ganske liten. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ikke for å ødelegge for deg her, men vis du har problemer å holde oppe en samtale med en du liker er sannsynligheten for å bli sammen med henne ganske liten. Kan hende han bare er veldig sjenert. Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg var før dårlig på å holde tvugne samtaler i gang. Beste tipset jeg kan gi er når dere snakker, grip tak i noe hun sier og sin videre på det, i stedet for å bombardere henne med spørsmål som fra en liste. Som oftest finner man da fort tonen, eller så bare spinner man videre. Ta eksempelet i første ost. 1: Du gjort i dag a? 2: Ikke stort egentlig. 1: Oi. Har du alltid så kjedelige dager? NOE må du ha gjort? 2: blablabla. rydda rommet, sett en film. blablabla 1: Jeg elsker den filmen. Siste scenen da hovedersonen dør er så evig bra. 2: blablabla 1: spin videre å noe hun sier igjen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jepp, Mester_B kom med fasitsvaret. "Innøvde" spørsmål fører aldri til en spesielt bra samtale. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det var vel ikke en fasit på innøvde svar han kom med, heller en ide hvordan kan få en samtale igang med å snakke om det hun sier. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 1: Oi. Har du alltid så kjedelige dager? NOE må du ha gjort?2: blablabla. rydda rommet, sett en film. blablabla 1: Jeg elsker den filmen. Siste scenen da hovedersonen dør er så evig bra. 2: DØR HOVEDPERSONEN PÅ SLUTTEN??? 1: Ehmm, har du ikke sett filmen? 2: Ikke hele, SKULLE se slutten i dag, dust! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Det var vel ikke en fasit på innøvde svar han kom med, heller en ide hvordan kan få en samtale igang med å snakke om det hun sier. Var det jeg mente også. At hans svar er fasiten, altså ikke samme innøvde spørsmål, men forskjellige ut fra hva hun svarer. Endret 6. november 2007 av Atald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå