Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har møtt en nydelig jente!

Gjest Usikker...

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker...

Først og fremst, ja det er en ny alder tråd, men trenger uansett råd. Jenta det er snakk om er bare 17, mens jeg er 21. For meg personlig har det ingenting å si, ettersom vi passer så utrolig godt overens på alle plan. Det jeg derimot lurer på, er hva "omverdenen" vil si. Er det for stor forskjell, eller burde dette gå greit? Katta skal snart slippes ut av sekken, så er litt greit å få pekepinner på hvordan fam/venner vil reagere.. Setter stor pris på råd/innspill..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først og fremst, ja det er en ny alder tråd, men trenger uansett råd. Jenta det er snakk om er bare 17, mens jeg er 21. For meg personlig har det ingenting å si, ettersom vi passer så utrolig godt overens på alle plan. Det jeg derimot lurer på, er hva "omverdenen" vil si. Er det for stor forskjell, eller burde dette gå greit? Katta skal snart slippes ut av sekken, så er litt greit å få pekepinner på hvordan fam/venner vil reagere.. Setter stor pris på råd/innspill..

Det bør da gå helt greit. Kona mi var 16 og jeg var 21 da vi ble sammen. Nå er vi 20 år eldre og har 2 barn....

:love:

Våre foreldre var avslappet til hele greia, hørte aldri noe fra noen andre heller. Bare å kjøre på det, dersom dere er glad i hverandre!

Lykke til!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Så lenge aldersforskjellen ikke er et problem for dere så er det nok ikke det for familien deres heller. Dessuten er det ikke snakk om så mange år. Det eneste som kan være litt rart er jo at hun går kanskje på skole fremdeles, og prøver å ta lappen. Mens du gjerne er ferdig med vidregående for lengst og det samme med lappen. Du kan gjerne føle at der hun er i dag er det veldig lenge siden du var. Men men, love is love. Jeg sier go for it. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...