-Shark- Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Veit at noen "bolere" blander druesukker og kreatin som de drikker etter trening. Dette setter visst fart på muskelbyggingen. Regner med at de kiloene du vil ha er muskler og ikke valpefett. Hva mener du med "bolere"? Sikkert aktive ''bodybuildere''. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sikkert aktive ''bodybuildere''. La han svare. Kreatin har ingenting med anabole steroider å gjøre. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er vel ikke vanlig å kalle folk som trener for "bolere". Det trenger ikke bety noe. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kreatin gir kun vektøkning på ca 1-3 kilo mens du bruker det, når du slutter forsvinner kiloene igjen så det er nok en dårlig måte å gå opp i vekt på. Mange fotballspillere, roere og andre som ikke akkurat driver med bodybuilding bruker kreatin uten at dette gjør dem til bolere på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Spis mye proteiner etter at du har trent. Da bygger du muskler. Ta tunge og få repetisjoner. Tren eksplosivt. Veit at noen "bolere" blander druesukker og kreatin som de drikker etter trening. Dette setter visst fart på muskelbyggingen. Regner med at de kiloene du vil ha er muskler og ikke valpefett. Det er jo egentlig veldig enkelt. Spis mer enn du forbrenner. Spis usunt og hele tiden. Wtf slags svar er det? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg er ganske høy for alderen min, er rundt 188 cm, og veier ikke mer enn 62-63. Du utelater den viktige opplysningen som er alder, forsåvidt også din kroppsbygning. Hvis du har vokst mye og fort i det siste, er vel dette ikke så ekstremt og vil kanskje jevne seg litt ut etterhvert. Men spis gjerne mye brødmat og ikke kutt ut frokosten. For all del ikke begynn med potetgull og sukkerbrus som fetemiddel. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kreatin gir kun vektøkning på ca 1-3 kilo mens du bruker det, når du slutter forsvinner kiloene igjen så det er nok en dårlig måte å gå opp i vekt på. Mange fotballspillere, roere og andre som ikke akkurat driver med bodybuilding bruker kreatin uten at dette gjør dem til bolere på noen som helst måte. Man tar ikke kreatin for å gå opp i vekt, man tar det for å øke i styrke. Forøvrig gikk jeg opp ca 5kg når jeg tok kreatin, men når kuren var over pisset jeg ut igjen de 5 kiloene. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kreatin gir kun vektøkning på ca 1-3 kilo mens du bruker det, når du slutter forsvinner kiloene igjen så det er nok en dårlig måte å gå opp i vekt på. Mange fotballspillere, roere og andre som ikke akkurat driver med bodybuilding bruker kreatin uten at dette gjør dem til bolere på noen som helst måte. Man tar ikke kreatin for å gå opp i vekt, man tar det for å øke i styrke. Forøvrig gikk jeg opp ca 5kg når jeg tok kreatin, men når kuren var over pisset jeg ut igjen de 5 kiloene. Jada, er klar over det, bruker det selv innimellom og synes det funker bra. 5 kg? Det var mye! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg drakk mye vann Også har jeg veldig god plass. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mats_* Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei. Jeg er for tiden ganske tynn, og lurer på om noen har noe forslag til hvordan jeg kan legge litt på meg? Jeg er ganske høy for alderen min, er rundt 188 cm, og veier ikke mer enn 62-63. Så hvordan kan jeg da gå opp i vekt? Hva burde jeg spise, drikke? Hva burde jeg ikke gjøre? Noen som har noen tips til meg? Heisann! Har du prøvd Herbalife? Jeg har slitt med samme problem som deg - og la ikke på meg selv om jeg spiste og trente mye. Herbalifes produkter er helt naturlige og dersom man tar f. eks en shake sammen med mat og eventuelt etter trening oppnår man bedre treningsresultater og økt muskelmasse. Det gjorde i hvert fall jeg. Dessuten er det personlig oppfølging hvis man ønsker det. Sjekk ut: www.herbalife.no. Du kan få kontakt med en selvstedig distributør ved å gå på www.toppform.no og skrive inn accesskode: fine Lykke til Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Der har vi ulik erfaring gitt, jeg gikk ned i vekt da jeg brukte produktene selv om jeg da var normalvektig å hadde en BMI ned mot undervektig. Måtte slutte fordi jeg ble for tynn. Var da 184 cm, 76 kg og veltrent, gikk ned til 73-74 etter et par uker så jeg måtte droppe det. Lenke til kommentar
veos Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 EY, samme greiene her, så Herbalife har jeg ikke så veldig god tro på. Spis mye, døgnet rundt og tren gjerne dersom du har tid/mulighet! Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg har hørt om mye bra om RYP (trenings- og kostholdsprogram) som du kan laste ned en brosjyre om her: http://www.tn.no/artikler.aspx?id=106 Hvis du spiser mye (kjøp gjerne en weightgainer, som er en blanding av karbohydrater og proteiner, så du får i deg mye næring istedetfor å bruke masse penger og tid på å kjøpe og lage god og mye mat, og følger det programmet burde du gå opp 5-10kg (mer hvis du bruker kreatin) på 13 uker. Jeg hadde akkurat de samme målene som deg, helt til jeg begynte å spise 5 ganger om dagen helt til jeg nesten spøy, og da gikk jeg opp 8-9 kilo på et par måneder. Det var bare fett da, siden jeg ikke trente. Men nå skal jeg altså begynne med RYP etter nyttår og håper og komme opp i ca 75kg og da er man jo "nesten normal". Etter det kan du sette deg et nytt mål på 80-85 kg. Lykke til. Men uansett må du spise MASSE 5 ganger om dagen og ha et bra treningsprogram. Lenke til kommentar
Gjest Sarah Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Veit at noen "bolere" blander druesukker og kreatin som de drikker etter trening. Dette setter visst fart på muskelbyggingen. Regner med at de kiloene du vil ha er muskler og ikke valpefett. Hva mener du med "bolere"? Det betyr at man blir større Lenke til kommentar
Gjest petra! Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tren Tungt, tren i ca 1-2 timer 3-5 ganger i uka! Spis mer enn du forbrenner, begynn med kosttilskudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå