Jo Are Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei jeg har hatt planer om å kjøp psp en stund nå men siden det har kommet opp en del uforutsette ting i økonomien har det ikke blitt noe av det. Men nå (15.november) ruller 2600 skattefrie kroner inn på kontoen som ikke skal brukes til noe spesielt, og da har jeg tenkt til å kjøpe en psp. Men så kommer skeptisen som alltid kommer før man kjper noe dyrt, er det verdt det? Det jeg lurer på er om folk som har psp bruker den, og hvor mye? Jeg tror jeg kommer til å bruke min mest til å se filmer fra ps3 og spille ps1 spill (som jeg laster ned via PSN). Hvis det er noen som lurer er det snakk om slim versjonen i fargen silver. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vist du reiser mye så er det veldig fint og ha PSP med seg på feks fly, tog, buss eller bil. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har brukt den så og si hver dag jeg fikk den, men har tross alt bussturer til skole og kvelds jobb.. så bruker den til musikk og litt serier og selvfølgelig i det siste ps1 spill fra psn:) de ser forresten helt kick ass ut på psp:) solgte nylig min gamle og kjøpte slim btw, totalt verdt det. bare et lite tips.. syns du skal gå for det hvis du føler at du trenger en, det er en multimedia lommemaskin, noe som er veldig praktisk for en som reiser mye. men hjemme er det kanskje ikke den ultimate konsollen. imo Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Min har ikke blitt brukt siden jeg spilte gjennom FFVII første CD-en.. fordi da skjønte hvordan man skulle fortsette på den 2... Min har kun blitt brukt litt iblandt, og jeg la den igjen hjemme da jeg dro hit til statene.. (noe som jeg egentlig angrer litt på..) men, DS'en min blir brukt stort sett daglig.. men, dersom du ønsker god grafikk, og en bra mulitimedia "maskin" er helt klart PSP og foretrekke! Den er tross alt herlig på det området.. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 solgte nylig min gamle og kjøpte slim Me 2 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg bruker ikke min så veldig mye. Hender jeg tar frem et bra spill og spiller litt før jeg legger meg, i tillegg blir den brukt når jeg skal på lengre reiser. Skal nevnes at jeg ikke følger med på noen serier, og jeg bruker PSPen kun til spill. Var en periode der jeg brukte den som musikkspiller, men den var litt stor så har nå en dedikert spiller til musikk. Det skal også nevnes at jeg er glad for at jeg har PSPen, har kost meg mange timer med blant annet "Daxter" og "Lumines", og i fremtiden håper jeg å bruke den mer og mer opp mot PS3en. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Bruker ikke min såmye lenger, avogtil bruker jeg den på jobb, å surfer på nettet og finner noen podcaster som jeg kan høre på. Spiller også noen PSP-spill, men nå er det så mye som kommer ut at jeg prioriterer PS3 og PC-spilling mest. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Svært lite. Brukte den til å se film på jobb i juli, og før det var det i overkant av et år siden sist. Skal muligens sjekke GoW og Manhunt 2 på den. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg brukte min lite før, men nå har jeg solgt min gamle og kjøpt meg en slim som jeg bruker veldig ofte. En load med godspill som final fantasy tactics, brave story, metal gear solid og jeanne d'arc har fått bruket igang. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Bruker min PSP nå og da, kansje 5 ganger i uken Må si jeg brukte den mer før, men nå har jeg mistet interesen for alle spillene PSP har ;s Synes ikke at den har noen spesiele spill jeg har lyst på Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Vel psp er vel en god reise kamerat ja, nå reiser jeg ikke så mye da. Hender at familien tar seg en bil tur til Sverige annenhvert år, så en psp hadde vel blitt en dårlig investering. Men takk for svar da. Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Bruker min PSP stort sett bare til å streame film fra PS3 - funker knallbra - anbefales :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå