aldrimerforum Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Har ikke hw.no byttet ut den jævlige phpBB 2 smileyen? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 er jo desidert den beste smilyen da.. Har faktisk savna den litt.. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jaja.. De har fjernet Google saken Btw. <-- Denne synes jeg bør byttes! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 smooth work bro... I do like this shit so badly.... Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Btw. <-- Denne synes jeg bør byttes! Enig Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Bra jobbet Amund! Vi har fått ett meget godt utvalg av smileyer . Hvordan går det avatar problemet for tiden? Jeg forsto det slik at det ble noe problemer rundt den saken. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Endelig er og :google: fjernet Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 8) about bloody time! Welcome back, buddy! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Vel, jeg syns :rolf: var god jeg, men det var vel kanskje ikke noe alternativ til en latter og :rolf: og derfor blei den missbrukt at mange desverre. Men fint at dere har satt in en gul Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 <- bra :smile: :-? <- dårlige <- Rød mund? :o <- Geniale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå