Christian86 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har i dag et luksusproblem med at jeg har to bærbare, en som er meget "avansert" og en som er mer bedriftsrettet. Med bakgrunn i dette, så vil jeg bruke den ene som multimediamaskin, slik at jeg bruker den til video og fotoredigering. Planen er å kjøpe meg HV20, men vil maskinen min støtte dette? Spesifikasjonene er: Intel Core Duo 2,20 GHZ (T7500) 2 GB ram 250 GB intern disk, og ekstern firewire disk på 1TB 8600 M GT grafikkort. Noen forslag? Jeg har forsåvidt sett andre tråder, men jeg ville være sikker før jeg kjøper et så dyrt kamera. Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har i dag et luksusproblem med at jeg har to bærbare, en som er meget "avansert" og en som er mer bedriftsrettet. Med bakgrunn i dette, så vil jeg bruke den ene som multimediamaskin, slik at jeg bruker den til video og fotoredigering. Planen er å kjøpe meg HV20, men vil maskinen min støtte dette? Spesifikasjonene er: Intel Core Duo 2,20 GHZ (T7500) 2 GB ram 250 GB intern disk, og ekstern firewire disk på 1TB 8600 M GT grafikkort. Noen forslag? Jeg har forsåvidt sett andre tråder, men jeg ville være sikker før jeg kjøper et så dyrt kamera. Ser ikke noen spesiell grunn til at maskina di ikke skulle takle dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå