simen_gunnar Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei. Jeg skal kjøpe meg en Samsung Syncmaster 997mb. Denne er tydligvis vanskelig å få tak i... Har leitet så og si overalt:p De fleste jeg kontakter på finn.no svarer ikke og har egentlig ikke funnet noen. Noen som kan hjelpe meg? brukt eller ny spiller ikke så stor rolle for meg. send meg gjerne en mail om det på [email protected] da jeg dessverre er skjeldent innom forumet. takk for evt. hjelp! Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Ingen som vet om noen nettbutikker som har heller? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ingen som vet om noen nettbutikker som har heller? En venn av meg kjøpte en slik en for ca 1.5 / 2 år siden. Og da fikk han den siste de hadde på Datakjeden i Bergen. Så tviler på at klarer å få kjøpt den i butikk. Men du kan legg ut en annonse på bruktmarkede på hardware.no og si at du ønsker en slik skjerm. Så hvis du er heldig kan det være at det er noen som ønsker å selge Lenke til kommentar
nb Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg solgte en slik for en tid tilbake for 750 kroner på finn.no, interessen var sånn middels, et par interessenter og en av de tok den. Prisen burde vel ligge sånn ca i det området. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg kjøpte faktisk en sånn skjerm fra Komplett så sent som i mars i år. Det burde være mulig å finne en sånn på bruktmarkedet. Du får prøve å legge ut en annonse på bruktmarkedether på hardware, men jeg kan si på forhånd at du ikke får kjøpe min ihvertfall. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Finner faktisk ingenting^^ De få som er ute er allerede ringt på og solgt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå