Gå til innhold

Info tråd til alle som har kjøpt Supertalent ram via meg ...

The Ghost

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

kan han få en slik pris for den rammen frister det nesten og selge det settet mitt som klokker dårligst... :p

men jeg blir vel og selge noe av den andre DDR2 rammen jeg har først

EDIT: leif...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da ligger det første Super Talent settet på bruktmarkedet til 1000.

http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=103439

Førstemann som "feiget ut". Eller hva man skal kalle det i alle fall.

Fikk mine i dag, slang de rett inn og har bootet med fire brikker på 1ghz med cas5. Meget fornøyd med det. Skal leke mer når jeg får tid. Må bare få tak på et lydkort ettersom jeg ikke får brukt det som fulgte med lydkortet. Ingen som har et i trondheimsområdet jeg kunne lånt i to uker?

1000,-? Det er jo ren lopping med tanke på hva man ga via dette kjøpet. Synd at man bruker tid på å sponse andres fortjeneste. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=103439

Førstemann som "feiget ut". Eller hva man skal kalle det i alle fall.

Fikk mine i dag, slang de rett inn og har bootet med fire brikker på 1ghz med cas5. Meget fornøyd med det. Skal leke mer når jeg får tid. Må bare få tak på et lydkort ettersom jeg ikke får brukt det som fulgte med lydkortet. Ingen som har et i trondheimsområdet jeg kunne lånt i to uker?

1000,-? Det er jo ren lopping med tanke på hva man ga via dette kjøpet. Synd at man bruker tid på å sponse andres fortjeneste.

Neh, alle pruter minst 100kr, og da er det samme pris som jeg ga.

Lenke til kommentar
vi betalte jo 450 pr sett, så jeg vil påstå at 1000kr for to sett var en passelig pris. :)

2 sett? aha da "leste jeg feil" muligens. Leste ett sett ;)

Bare dårlig skrevet mao.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har ikke lest igjennom hele tråden.. Kjempetips forresten tore_v1..

Hvor mye har du tjent på dette the ghost? Håper du fikk noen hundrelapper for strevet. Knall brikker, overklokker veldig bra, men har bare 2,1v til rådighet på dette P5B'et.. Det er jo undervolting! Men det er sikkert bra for meg, ender bare opp med at jeg bruke 2.6v til 24/7 bruk..

:)

Jeg hadde betalt 1000 selv uten problemer..

Leker meg litt med bios nå, men sliter litt med å få de helt store resultatene på minnet. Altså, jeg klager ikke med 1ghz, cas5 og bare 1,8V så er jeg happy i grunn..

500mhz 5-5-5-15 på 1.8v!!?!?! Klarer det ikke med 2.1v jeg.. Altså, tenker på prime95, orthos, SPI32m, memset, occt o.l på likt. Skikkelig burntesting mao. Hvor stabile er dine brikker?

Lenke til kommentar

Bare hyggelig Todda7, det har satt kongestemning for mer enn en kveld..

Jeg skal flashe bios til 0701 på Maximus Formula, så skal jeg se hva som skjer etter det. Har du sett resultattråden til brikkene?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=863863

Jeg skal legge inn litt mer der etterhvert, når jeg har fått tid til å teste at ting er stabilt og vakkert.

EDIT: Firefox oppfører seg rart

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
det måtte betales ellers kunne set'ene kommet nede i 400,- klassen :p

Blir bare mer og mer fornøyd med det ene settet, det som jeg har prøvd de siste dagene...

nå satt jeg den til 1,8v 5-5-5-15 1000Mhz, og jammen meg bootet den ikke opp uten og klage :love:

nå skal det stabilitets testes, selv om jeg tviler sterkt på at den er 100% stabil på denne hastigheten... :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
ta wprime 1024m du :p

jauda... den feilet dual 32m ganske kjapt... :whistle:

ser ut til at mine brikker ikke liker så høye frekvenser, klarer ikke og få de over 1300Mhz, til tross for at jeg pøser på med spenning..prøvde og få screen på 1,4Ghz 2,7v, var ikke sjangs i havet, postet og så frøys den under loading av windows...

tror jeg satser på 1-1,1Ghz som 27/7 klokk på disse brikkene, jeg håper 4-4-3-8 er stabilt på 1Ghz uten og måtte gå bananas med spenningen... :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...