Gå til innhold

Info tråd til alle som har kjøpt Supertalent ram via meg ...


The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuel har betalt for en liten stund siden bare jeg som ikke har sett det beklager.

Driver å skriver og pakker nå, kanskej rekker jeg psoten idag ellers blir det imorgen.

 

Kommer snart med en liten liste her da jeg får 2stk set til overs, kan jo ikke lavær å sende til noen som har betalt :p

 

 

Har nå sett over og alt stemmer ......

Alle som har betalt kommer til å få et brev i posten snart ....

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Digg.

Når ble de postet a? Ikke gjort noe å få dem i morgen akkurat :D

 

 

Snakket med han over msn nå for ikke så lenge siden og jeg tror han poster det i morra hvis jeg ikke forsto han helt feil.

Han sender ihvertfall mitt i morgen, håper jeg... Siden jeg må ha tingene innen fredagen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Da er alt merked og pakket. Dumper jeg dem i en postkasse etter skolen imorgen ;)

 

De som ikke har sendt PM ang. adresse trenger ikke gjøre det

 

Edit: Håper jeg slipper å se noen supertalent på finn/qxl/bruktmarked da :p

 

Det slipper du, jeg selger mushkinen og corsairen før jeg i det hele tatt vurderer og selge disse brikkene...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
De er lagt ut allerde, men det er lite respons på i grunn noe av det jeg har lagt ut. Tror vi har for mye penger til at vi "gidder" kjøpe noe brukt.

 

Det som er problemet i dag, folk har for mye penger og gidder ikke lengre og kjøpe brukt.

Selv om en virkelig kan gjøre noen kupp brukt, det meste av hovedmaskina mi nå består av brukte deler, 2GB av rammen er brukt, hovedkortet er brukt, begge cpuene er brukt. Alt annet har jeg fått kjøpt til en billig penge, og jeg vil tro jeg blir fornøyd med den maskina (noen av delene er noen dager unna i posten...)

 

Begge skjermkortene er også brukt, det x1300 kortet kjøpte jeg av en kamerat og det 2400pro kortet er også litt brukt (kjøpt fra jobben, fungerte som testkort frem til i dag...)

 

Alt i alt har ikke den maskina kosta meg mye, så det er så absolutt muligheter for og gjøre gode kupp på brukte deler...

Lenke til kommentar
Jeg har lett etter Ballistix PC5300 lenge brukt, men ingen selger dem og nå har jeg kjøpt 4GB kit istedet.

Hvorfor kjøpte du ikke bare BallistiX PC6400? Er jo samme chips.

Jeg kunne også kjøpt 2GB Ballistix PC8000 til rundt 600,-. Men jeg vurderte meg til at jeg heller ville ha 2*2 enn 4*1.

 

Rettelse:

Og nå har jeg akkurat kjøpt disse til 1500,- levert hjem.

 

4GB G.Skill DDR2 PC2-8000 PQ Series (5-5-5-15) Dual Channel kit

gskill-4gb-pq-8000_4469.jpg

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg har lett etter Ballistix PC5300 lenge brukt, men ingen selger dem og nå har jeg kjøpt 4GB kit istedet.

Hvorfor kjøpte du ikke bare BallistiX PC6400? Er jo samme chips.

Jeg kunne også kjøpt 2GB Ballistix PC8000 til rundt 600,-. Men jeg vurderte meg til at jeg heller ville ha 2*2 enn 4*1.

 

Rettelse:

Og nå har jeg akkurat kjøpt disse til 1500,- levert hjem.

 

4GB G.Skill DDR2 PC2-8000 PQ Series (5-5-5-15) Dual Channel kit

gskill-4gb-pq-8000_4469.jpg

 

Bra at flere som tok til fornuften og bestillte fra memory-configurator :D

 

Har du fått de hjem til deg, eller venter du på de? Gleder meg til å se på OC resultater! Selv har jeg gode erfaringer med memoryC og G-skill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...