The Ghost Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Nå må du ikke teste ut alle kitene for å få det beste selv da ghost Neida de skal framstå som nye for dere som for meg så jeg komemr til å ta noen tilfeldige set/kit selv så det er helt tilfeldig hvem som får hva, emn håper og reger med at alle er D9Gxx Footy: den fikk jeg med på prisen Neida den fulgte med fra en retur sak med netshop ikke noe annet Endret 12. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 *ps... litt ekstra mel i posen for å sikre meg D9 om det er blandet* Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Vil at dere sender emg adressen deres og deres referanse på bankoverføringen, da går det fortere for meg og da går det fortere for dere å få brikkene .... Et gost eks. her der Ola Normann som bor i Oslo har kjøpt, men betalte på konas bankkonto: Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 så om jeg har betalt fra min egen konto trenger jeg ikke gjøre noe... siden du har adressen min allerede? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Tar deg vel ikke lange tiden å skrive opp reff ? Helst det uansett om betalingen står i samme navn som adresat så vil jeg gjerne ha et reff Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Da har jeg sendt pm til deg Ghost. Flott innsats! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) 1. minner bare om at Fuel mangler å betale for et set til. 2. etter det så er det et set det ikke har blitt betalt for ennå og jeg sender ikke før alle har betalt ! 3. Hadde vært fint om dere hadde skrivd adresse på meldingstitel og ikke noe annet BTW: Det funker rett ut av boks med 4 brikker på ASUS Maximus Formula SE/non SE Endret 12. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
laaw Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det blir bra, gleder meg. Adressa er oversendt. Hva mener du med punkt 2? Er det en av de som har bestill som ikke har betalt, eller er det et set for mye? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hva er prisen for disse kit'ene? Kanskje jeg er interresert i 4GB om folk ikke betaler. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 1. minner bare om at Fuel mangler å betale for et set til.2. etter det så er det et set det ikke har blitt betalt for ennå og jeg sender ikke før alle har betalt ! 3. Hadde vært fint om dere hadde skrivd adresse på meldingstitel og ikke noe annet BTW: Det funker rett ut av boks med 4 brikker på ASUS Maximus Formula SE/non SE Ja nå skrev jeg "ref på minnebrikker" som meldingstittel.Men du finner det allikevel. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Og - ikke minst - hvor bor Fuel? Jeg skal tøsdaske han om pengene ikke er kommet inn til deg i morgen tidlig.. Om du har ett sett til overs tror jeg fint at det skal få bein å gå på. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Vet Fuel mangler for et set og jeg har 28 set kun fått betaling fåt 26 set .... 28 set er uten dem til Pac-man, Fluesopp og meg Edit: Fuel har alt betalt for et set og det ble en del fram om tilbake så det er nok bare glemt og ikke ment av ham som å ikke betale Endret 12. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er jo bare dumt å vente med å sende ut fordi noen ikke har betalt. Det er jo svært lite sansynelig at du brenner inne med noen av disse. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Du vil ha dem så for som mulig du Du har jo et poeng der, men så har jeg jo også lagt ut litt så jeg ligger i underskudd noe jeg ikke liker :S Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skjønner deg forsåvidt. Antar at Fuel er gjort oppmerksom på det og har satt over penger allerede. Du kan jo annonsere at det er ett sett til overs og selge det på bruktmarkedet. Jeg ble kontaktet rett etter slagsslippet av noen som ville betale mer enn hva jeg hadde betalt for de, så du får sikkert 5-600 for settet sånn at du kan gå litt i pluss i stedet. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 vel har lagt ut 2100,- da men For først se hvem som mangler betaling må få funnet ut det Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Heng ut han synderen som ikkje har betalt! Håper han blir banna fra forumet for evig tid hehe Håper jeg får rammen til torsdag, fordi da får jeg Abit ix38 quad! Endret 12. november 2007 av Nizzen Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har du en bunnløs lommebok Nizzen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har du en bunnløs lommebok Nizzen? Er bare en bunnløs entusiast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå