The Ghost Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Noe å kose seg med imens vi venter Fin liten test Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noe å kose seg med imens vi venter Fin liten test Nå ble jeg skrekkelig misunnelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noe å kose seg med imens vi venter Fin liten test Ohh, veldig pent... Gleder meg til jeg får brikkene i postkassa mi... Lenke til kommentar
laaw Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da var pengene satt over til ghost. Da får jeg bare vente. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 d ahar jeg satt over oenger Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva er dette for noe? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Dette er en innsamlingsaktion for the ghosts fond for uvitende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Nei, det er en stort powerbuy av et parti kokain fra mellomamerika, men det er forkledd som innkjøp av RAM for og forhindre at myndighetene avslører oss... EDIT: F*** der avslørte jeg hele greia, sorry folkens... Endret 4. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Tråden legges tilbake då kategorien den blei lagt i ikkje heilt fungerte som den skulle. Endret 5. november 2007 av Jankee Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Da har jeg betalt Dave (han i USA), men venter på noen få betalinger som har uteblitt til nå ca. 5 person tror jeg det er men har ikke helt gått over ennå ... Hvis ikke får jeg ikke hentet ut på postkontoret da jeg itillegg må betale moms da Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 legg ut lista på de som ikke har betalt, så kan vi pushe de litt Lenke til kommentar
rodge1970 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Betalte inn 900,- i natt, så jeg har mitt på det tørre Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sleng ut lista. Om det er noen i trondheim kan jeg gjerne tøsdaske litt penger ut av dem.. hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sleng ut lista. Om det er noen i trondheim kan jeg gjerne tøsdaske litt penger ut av dem.. hehe me wants to live in trondheim... Neida, jeg har betalt, og jeg bor ikke i trondheim... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Har ikke laget listen over de som ikke har betalt ennå, men har over de som har betalt, eller iværtfall navnet så jeg kan sammenligne de med dere så finner jeg ut hvem som gjenstår Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 legg ut liste over de som har betalt da.. da premierer du bare de som har betalt ved å bevise at de er flinke Lenke til kommentar
andylove Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I alle dager.. tenkte jeg skulle se hvordan det gikk med ram'en, må jo følge med og se hva denne er god for. Neste gang tilbudet kommer så fikk jeg "go" fra kjerringa. Så finner jeg matoppskrift? hehe, tidenes Må faktisk prøve den der til en middag med noen venner til uka. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Vel jeg kan jo ikke vite om det er noen som ikke vil ha navnet sitt på siden her! Men siden dere sier det så, here we goes: Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg får ta ansvar for den oppskriften, andylove.. Jeg har i alle fall ikke noe problem med den listen. Har vært i offentlighetens søkelys før uten varige mén. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå